Ghettomusik inom jibbing?

det där är väll upp till var och en vad man lyssnar på. finns många som inte lyssnar på hiphop när dom åker, utan skatepunk och nånting liknade! Tycker själv att det nästan är skönare att åka runt med ösar musik istället för hiphop.
Men som sagt, det är ju upp till en själv vad man lyssnar på.

Alla klipp blir bättre när det är gangstermusik.
Man tar ett kasst klipp och sen lägger in lite undergroundbeats och lyrics med "fuck" "ghetto" "niggas" "peace" & "yo" så blir klippet genast bättre.... Eller?

pirate sa:
hur mycket musik har anknytning till snö?
precis!? inte vet jag någon grupp som gör endast musik för att alla som åker skiders ska lyssna på? jag kör med de jag tycker är skön musik och de är en massa olika!

BTW! är 50 en liten jävla flicka som eEVEZ säger... jävla challare xD =D=D

eEVEZ sa:
50 cent är inte ghetto. han är en liten flicka ju. jaylib me like!
haha ... han bodde i jamaica ghetto i queens..... hans mamma vart mördad när han var 8 .. och han började sälja droger när han var 12......... sen har han blivit skuten ett par gånger oxå

Som folk säger.. man får väl lyssna på va man vill.. o nu känns det som tråden har övergått till "name that genre"... "punk".. "hiphop".. "electronica"... jaha, va intressant allt blev helt plötsligen när alla bara skriver varsinn genre...
Curtis Jackson, 50 Cent, är rätt ghetto.. men det betyder inte att han är bättre eller sämre för det.. för övrigt i snacket om ghetto så känns det inte som att artister på hitlistor kan kallas ghetto, de är ju bara mainstream kommerciella nissar som försöker tjäna pengar på sin image..
Gå in på www.pandora.com och gör er egen radiokanal så slipper ni lyssna på sånt ni inte gillar.. och slipper där med diskutera hur dålig annan musik/artister är...

hahah vilken onödig fråga men om du måste fråga föratt vara som alla andra kan jag ge som tips jaylib, madlib, quasimoto, mike jones o paul wall, andre nickatina.. osv.. som sagt inte kan man bestämma vad som är ghetto

OlaMelin sa:
Alla klipp blir bättre när det är gangstermusik.
Man tar ett kasst klipp och sen lägger in lite undergroundbeats och lyrics med "fuck" "ghetto" "niggas" "peace" & "yo" så blir klippet genast bättre.... Eller?
jepp

Tillbaka
Topp