Gitarr låtar!

Gitarr låtar!
www.ultimate-guitar.com
www.911tabs.com

vill du ha lite tips på låtar som är roliga? här har du min topplista:
1 the darkness- i believe in a thing called love
2 red hot chili peppers- tell me baby
3red hot...- california cation
4metallica- master of puppets
5red hot...- snow(hey oh)
det var min topp 5a

Gitarr låtar!
skaffa guitar pro och ladda ner låtar på www.mysongbook.com och spela upp dom i Guitar pro

Gitarr låtar!
dom har protabs (sånna som funkar på guitarpro) på ultimate-guitar med. titta bara ute i högra hörnet efter att du har sökt på någon låt kan du välja på vanlig tab, chords, eller prtoab.

personligen tycker jag guitarpro är drygt och det är lättsammare att bara köra en vanlig tab :)
lycka till med spelandet

Gitarr låtar!
GurraaJ sa:
Men kan ni ge några exempel på några lätta men ändå rätt oa låtar. band å låt namn..
beror på vad du känner är "lätta" låtar, och vad för genre du hade tänkt dig. men här e några som jag tycker e lätta och jävligt sköna att spela:

jimmy eat world - the middle
wolfmother - the joker and the thief
metallica - enter sandman
alkaline trio - bleeder
nirvana - smells like teen spirit
elvis costello - radio, radio

svårt att ge tips på låtar när ja inte vet vad du lyssnar på. och www.ultimate-guitar.com är bäst.

J

Gitarr låtar!
introt på the joker and the thief är dock lite halvjobbigt speedad för den stelfingrade musikanten.
annars bra lista där :D

Gitarr låtar!
fuck, man måste ju koncentrera sig så sjukt hårt för att fixa hela introt att man blir bajsnödig och kallsvettig på samma gång..

Gitarr låtar!
med risk för att få massa påhopp nu så är alla blink 182s låtar grymmt sköna att spela, simpla grejer som låter galet bra med lite dist :D

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp