Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur kan du vara allergisk mot linser :O jag har linser, men, dom är väl gjorda av plast va? och om du e allergisk mot plast kan du typ inte bo i ett hus, men, hmm, du kan väl annars få specialslipade skidbriller? jag såg något sådant på nått ställe där dom sålde glasögon ;D.ViktorP sa:men det e så att jag e alergisk så jag kan inte ha linser
Jag kan inte heller ha linser, mina ögon kliar sönder och det bara rinner tårar.SimplyP sa:Hur kan du vara allergisk mot linser :O jag har linser, men, dom är väl gjorda av plast va? och om du e allergisk mot plast kan du typ inte bo i ett hus, men, hmm, du kan väl annars få specialslipade skidbriller? jag såg något sådant på nått ställe där dom sålde glasögon ;D.ViktorP sa:men det e så att jag e alergisk så jag kan inte ha linser
Pez aut!
ok,har du några förslag på några?KristofferH sa:finns vissa modeller som är till för att ha plasögon under t.o.m.
ska göra det:DFilipAvall sa:Min syster har glasögon under gogglesen. Glaset går ut lite mer än från vanliga. Tror hon har några carrera men fråga i någon skidbutik.
ja, min fråga var nog lite dum egentligen. det är väl det första man tänker på om man har glasögon, har lite svårt att relatera kanske?ViktorP sa:men det e så att jag e alergisk så jag kan inte ha linser
går väll fan inte att va allergisk mot linser? ögonen kan ju vara olika känsliga men det är ju en vanesak, de kliar och rinner i början för alla. Min ögon har blivit sjukt härdade, kan ha på mig linserna dyngnet runt behöver aldrig ta av dom, asskönt på morgonenRobint sa:Jag kan inte heller ha linser, mina ögon kliar sönder och det bara rinner tårar.SimplyP sa:Hur kan du vara allergisk mot linser :O jag har linser, men, dom är väl gjorda av plast va? och om du e allergisk mot plast kan du typ inte bo i ett hus, men, hmm, du kan väl annars få specialslipade skidbriller? jag såg något sådant på nått ställe där dom sålde glasögon ;D.ViktorP sa:men det e så att jag e alergisk så jag kan inte ha linser
Pez aut!
det finns många sorters linser, så du kan inte vara allergisk mot alla sorter.Lee-nus sa:ja, min fråga var nog lite dum egentligen. det är väl det första man tänker på om man har glasögon, har lite svårt att relatera kanske?ViktorP sa:men det e så att jag e alergisk så jag kan inte ha linsernu har det väl redan nämnts, men det finns ju goggles som ska vara mer kompatibla med glasögon under. prova dig runt, det är mitt nya och reviderade råd!
![]()
då är ju det allra bästa att spara lite pengar o taa en sån där dyr laseroperation.. då blir du kvitt skitet.. men jag har en vän som försökt använda glasögon under goggles, och han rekommenderar det inte.. set kan dessutom inte vara roligt att faceplanta så i en stor bos :S:SViktorP sa:men det e så att jag e alergisk så jag kan inte ha linser
stor boX... inte bosNinjastar sa:då är ju det allra bästa att spara lite pengar o taa en sån där dyr laseroperation.. då blir du kvitt skitet.. men jag har en vän som försökt använda glasögon under goggles, och han rekommenderar det inte.. set kan dessutom inte vara roligt att faceplanta så i en stor bos :S:SViktorP sa:men det e så att jag e alergisk så jag kan inte ha linser