Antoon-hornfeldt
Ny medlem
go pro eller vanlig HD kamera
hej funderar på att köpa en kamera men jag vet inte vilken kamera jag ska köpa om jag ska köpa en vanlig hd kamera eller go pro ?
både ochFrek sa:Tänker du ha den på hjälmen eller inte?
Funderar du på att sätta en vanlig kamera på hjälmen? Köp gopro annars..Orangutang sa:både ochFrek sa:Tänker du ha den på hjälmen eller inte?
nej antingen köper jag go prooch har den på hjälmen och andra saker eller en annan hd kamerabois sa:Funderar du på att sätta en vanlig kamera på hjälmen? Köp gopro annars..Orangutang sa:både ochFrek sa:Tänker du ha den på hjälmen eller inte?
tack ska kolla på denesbjornkohler sa:och riktigt billig!![]()
ja jag har märkt de för alla kameror som jag sett har haft riktigt bra bild har gått på från 6000- 14000 :/Shahn sa:för att få en bra hd kamera måste du betala minst 7000 :P
knappast! det finns grymt mycket bra hd kameror under 7000! svt och många andra tv bolag använder go pro.Shahn sa:för att få en bra hd kamera måste du betala minst 7000 :P
haha de va en av kamerna jag kollade på :DShahn sa:den här e ju frään annars: Canon Legria HF S200
jo jag vet jag tror johan norberg filmar med en sån om jag inte mins helt fel ,:Desbjornkohler sa:men om du kan lägga ut över 8000 spänn så är canon 550d systemkamera en grymt prisvärd kamera!![]()
beror ju på vad du har för dator samt videoprogramShahn sa:Nu lånar jag tråden lite bara...
Asså när jag kollar på mina GOPRO filmer i min dator(Sony Vaio)(filmar på 960,R4)
laggar det satan, måste jag ha en bättre dator?
nejnej, nu har du fel.Shahn sa:för att få en bra hd kamera måste du betala minst 7000 :P
Själv har man GoPro, funkar hur bra som helst!