Martin_Jacobson
Medlem
goggels under hjälmen
Jag undrar varför många har goggles under hjälmen utanförsin mössa istället för att bara ha dom utanför allting och kan ta av och på dom hur man själv vill.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis, tex till hjälmar som K2 Rant, Bern Baker Gira Bad osv.Kruxelidux sa:sköönare.. schnygggare, sen äre väll ånga hjälmar som är mongolidigt dåligt anpassade till att ha gogglar till...
hoppas du inte är seriösTT sa:Ni är ju helt dumma i huvudet! Att ha hjälm betyder ju att man erskänner att man inte kan åka skidor
/TT
Det är ju för att de skall få plats med blöjjor och annat stötdämpande material serru.jeppenator sa:haha man vill nog skilja sig från resten av alla alpinåkarna som finns, inge kul att titta på dom å se lika dan ut.. samma som å fråga varför jibbers har stora kläder?.. de ser snyggare ut å man sticker ut ur mängden turister och alpinare..
så tycker jag iallafall![]()
Så måste det va!TT sa:Ni är ju helt dumma i huvudet! Att ha hjälm betyder ju att man erskänner att man inte kan åka skidor
/TT
att ha hjälm betyder att man går inför att våga sattsa. och därför tar man på sig hjälm.Setermannen sa:Så måste det va!TT sa:Ni är ju helt dumma i huvudet! Att ha hjälm betyder ju att man erskänner att man inte kan åka skidor
/TT
Undrar var jag skulle vara just nu om jag inte åkt med hjälm den här säsongen...TheFibretech sa:att ha hjälm betyder att man går inför att våga sattsa. och därför tar man på sig hjälm.Setermannen sa:Så måste det va!TT sa:Ni är ju helt dumma i huvudet! Att ha hjälm betyder ju att man erskänner att man inte kan åka skidor
/TT
kör me duuuuuuuuuuuuuuuuuuu-rag!Victors sa:Jag lånar tråden lite... Vad kan man ha under hjälmen (bortsett från mössa) som gör det lite mer bekvämare att ha gogglesen innanför? ska inhandla en smith holt nu i vinter och funderar på att köra innanför.
Helt rätt ... jibbarna har ju alla sin egna personliga stil och skiter fullständigt i vad de smarta marknadsförarna på de stora internationella företagen klär sina modeller med ...jeppenator sa:haha man vill nog skilja sig från resten av alla alpinåkarna som finns, inge kul att titta på dom å se lika dan ut.. samma som å fråga varför jibbers har stora kläder?.. de ser snyggare ut å man sticker ut ur mängden turister och alpinare.. så tycker jag iallafall![]()
Haha, "NERDGAP" rätt skönt smeknamnnleek sa:Ingen normal männsika vill ha NERDGAP.
Det e bra tomten, behåll hjälmen på ^^SverigeTomten sa:Undrar var jag skulle vara just nu om jag inte åkt med hjälm den här säsongen...TheFibretech sa:att ha hjälm betyder att man går inför att våga sattsa. och därför tar man på sig hjälm.Setermannen sa:Så måste det va!
Ni vet vad jag menar orsa lokals![]()
hahaha, så sant, så glad att denna uppfinning uppfanns, att man äntligen kan ha goggles under hjälmen, kommer ihåg förr i tiden när man var tvungen att dra fram hjälmen hela tiden för man fick ett äckligt GAP mellan hjälm och brillorFjunesh sa:Haha, "NERDGAP" rätt skönt smeknamnnleek sa:Ingen normal männsika vill ha NERDGAP.![]()
Sscchhh.. Låt Darwin ha rättUtter sa:Sen det faktum att hjälmen inte fungerar som den ska med en massa bråte under verkar ingen bry sig om.
Haha, dagens bästa. Tack för ett gott skratt Jarle!Jarle sa:Sscchhh.. Låt Darwin ha rättUtter sa:Sen det faktum att hjälmen inte fungerar som den ska med en massa bråte under verkar ingen bry sig om.![]()
jag tror alla på fr fattar va du menar^^SverigeTomten sa:Undrar var jag skulle vara just nu om jag inte åkt med hjälm den här säsongen...TheFibretech sa:att ha hjälm betyder att man går inför att våga sattsa. och därför tar man på sig hjälm.Setermannen sa:Så måste det va!
Till och med jag som bor nere i Skövde förstår vad du menar ^^,SverigeTomten sa:Undrar var jag skulle vara just nu om jag inte åkt med hjälm den här säsongen...TheFibretech sa:att ha hjälm betyder att man går inför att våga sattsa. och därför tar man på sig hjälm.Setermannen sa:Så måste det va!
Hoppas du skojjar, så du menar att typ ingen som typ var med i tex X Games & Winter jam osv kan åka skidor då lr??TT sa:Ni är ju helt dumma i huvudet! Att ha hjälm betyder ju att man erskänner att man inte kan åka skidor
/TT
HaHaTT sa:Ni är ju helt dumma i huvudet! Att ha hjälm betyder ju att man erskänner att man inte kan åka skidor
/TT
håller med!1-Zeus sa:om inte glasögonen passar så bra utanpå så har man dom innanför!