goggels under hjälmen

goggels under hjälmen
Jag undrar varför många har goggles under hjälmen utanförsin mössa istället för att bara ha dom utanför allting och kan ta av och på dom hur man själv vill.

goggels under hjälmen
så att man ska få den där steeeziga gangsta-glipan mellan goggles och hjäm.

goggels under hjälmen
jag har under men jag kör inte med någon fet gangsta glipa inte:P det är bara skönare, men känner att man som har lite mer koll på dom då

goggels under hjälmen
Största skälet till att jag har så är för att mina goggel inte passar på ett annat sätt:P Det lite mindre skälet är att de sitter bättre.

goggels under hjälmen
Ni är ju helt dumma i huvudet! Att ha hjälm betyder ju att man erskänner att man inte kan åka skidor
/TT

goggels under hjälmen
haha man vill nog skilja sig från resten av alla alpinåkarna som finns, inge kul att titta på dom å se lika dan ut.. samma som å fråga varför jibbers har stora kläder?.. de ser snyggare ut å man sticker ut ur mängden turister och alpinare..

så tycker jag iallafall ;)

goggels under hjälmen
jeppenator sa:
haha man vill nog skilja sig från resten av alla alpinåkarna som finns, inge kul att titta på dom å se lika dan ut.. samma som å fråga varför jibbers har stora kläder?.. de ser snyggare ut å man sticker ut ur mängden turister och alpinare..

så tycker jag iallafall ;)
Det är ju för att de skall få plats med blöjjor och annat stötdämpande material serru.

häpp

goggels under hjälmen
Det som verkligen är häftigast är killar som inte klär sig som jibbers, utan som vilka "turister" som helst, och sen kör riktigt stort och är väldigt duktiga i parken. Creds till dom!

goggels under hjälmen
goggels under hjälmen
Jag lånar tråden lite... Vad kan man ha under hjälmen (bortsett från mössa) som gör det lite mer bekvämare att ha gogglesen innanför? ska inhandla en smith holt nu i vinter och funderar på att köra innanför.

goggels under hjälmen
Victors sa:
Jag lånar tråden lite... Vad kan man ha under hjälmen (bortsett från mössa) som gör det lite mer bekvämare att ha gogglesen innanför? ska inhandla en smith holt nu i vinter och funderar på att köra innanför.
kör me duuuuuuuuuuuuuuuuuuu-rag!

goggels under hjälmen
jeppenator sa:
haha man vill nog skilja sig från resten av alla alpinåkarna som finns, inge kul att titta på dom å se lika dan ut.. samma som å fråga varför jibbers har stora kläder?.. de ser snyggare ut å man sticker ut ur mängden turister och alpinare.. så tycker jag iallafall ;)
Helt rätt ... jibbarna har ju alla sin egna personliga stil och skiter fullständigt i vad de smarta marknadsförarna på de stora internationella företagen klär sina modeller med ...

:-D / MM

goggels under hjälmen
usch! Jag tkr att det blir väldigt knöligt under hjälmen om man har gogglarna där. Sen så tkr jag också att det ser sjukt löjligt ut med väldgit för stora kläder, no offence, men det tkr jag.

goggels under hjälmen
goggels under hjälmen
Det är skönare, coolare, ser snyggare ut, det är jibbaktigt.

Plus att man ska kunna låta gogglarna sitta kvar så att man slipper visa vem man är och på så sätt stays UNKNOWN

goggels under hjälmen
Sen det faktum att hjälmen inte fungerar som den ska med en massa bråte under verkar ingen bry sig om.

goggels under hjälmen
varför bry sig om att vissa har gogglarna under hjälmen? jag har dom utanför för jag tycker det ser cleanare ut liksom. det e lättare å ta upp dom också. det e en smaksak.

goggels under hjälmen
Tillbaka
Topp