Goggles

Lekzak

Ny medlem
Goggles
Vilka är de snyggaste skidglasögonen ? Jag anser att oakley splice, ambush och crowbar är feta med något fire glas eller så, men vad tycker ni?

Goggles
vicksson sa:
Fire linsen till oakley ser cool ut, men inte fan är den speciellt allround...
haha han frågade inte efter funktion utan mera om utssende. Firelins är svinbra alla dagar då de inte är flatljus eller dimma typ.

Jag tycker de snyggaste gogglarna är crowbar modellen i alla lite utstickande och roliga kombos man kan göra av att kombinera olika färger och bitar från olika gogglar.

Goggles
jeppenator sa:
vicksson sa:
Fire linsen till oakley ser cool ut, men inte fan är den speciellt allround...
haha han frågade inte efter funktion utan mera om utssende. Firelins är svinbra alla dagar då de inte är flatljus eller dimma typ.

Jag tycker de snyggaste gogglarna är crowbar modellen i alla lite utstickande och roliga kombos man kan göra av att kombinera olika färger och bitar från olika gogglar.
Nej okej, jag hade bara ett mellanmjölk moment där.

Kör själv på Crowbar I babyblå med old school strap och pink iridium :D

Goggles
Haha, jäklar vad svar, jo men länka gärna allt eller bifoga bara bild:D jävligt kul med olika åsikter tycker jag:D

Hare bättre än bäst ;-)

Goggles
Jag älskar POCs goggles med de koboltblåa spegellinserna.
På en andra plats så kommer nog Dr.Zipe mistress lvl 3-6
Sen är Smith ganska cleana på sina brillor de med...

Goggles
Spy Zed är, som jag alltid säger, de bästaq jag har provat. Dock var jag så DUM I HUVUDET(!) och köpte ett par Crowbar innan jag testade dem... Köp Spy Zed, du kommer inte ångra dig ;) (passade mig iaf)

Tillbaka
Topp