Goodha skidor

Wikingen

Medlem
Goodha skidor
Någon som testat deras skidor? Hur är flexet, hårt lr mjukt? Är j-vligt sugen på ett par 191or men man vågar ju inte slå till utan en endaste recension, lr oberoende info. Har någon skidtidning testat dem än?

/Calle

Goodha skidor
De (191:orna alltså) skall enligt en säker källa vara riktigt, riktigt mjuka... Så om det är ett par röjarlagg du söker kanske du skall leta vidare, men för lite djupt puder i skogen kan de nog funka!

Goodha skidor
Ok, med tanke på deras längd, minimala skärning och min vikt(låg) låter det gjutet. Förrästen vilken källa var detta? Är det hemligt eller:P?

Goodha skidor
/\
I
I

Där har du källan...

Om du är lång och spenslig (heter det så?) då kan de nog fungera bra. Priset och designen kan man ju inte klaga på!

Goodha skidor
jag har klämt på laggen hos skistore. skidorna är väldigt lätta, nästan i klassen med atomic. dom är mjuka, men mjukt innebär inte alltid dåligt, t.ex lössnö, slask, uppkört. torsionsegenskaperna kan liknas vid gotaman, men jmf. med goodha är gotaman tyngre/massivare skida. goodha liknar mer någon av daddy skidorna ur atomics sortiment än någon av t.ex völkls eller dynastars skidor. goodha tillverkas i österrike. kanske samma fabrik som en liten sideorder... jag kommer att köpa ett par goodha i vinter för att testat deras koncept och som referens skidor har jag i min garderob i vinter, gotama 190, scratch bc 185, sumo 190.

Tillbaka
Topp