Google är inte så bra...

• Trådstartare Trådstartare Hasse
  • Start datum Start datum
H

Hasse

Guest
Google är inte så bra...
Den här är ju på gränsen till helt otroligt! Google verkar ha någon
form av intelligens!Eller så är den bara dum!!!

1.) Gå till www.google.se

2.) Skriv in ordet "failure" i sökfältet

3.) Tryck "Jag har tur"-knappen istället för google search

4.) Skratta högt och inse att google är en smartare sökmotor än vad
man skulle kunna tro!

Google är inte så bra...
4. Du fattar inte att de på Google gjort det själva va? De flesta som jobbar där är demokrater.

5. Det borde vara dödsstraff på att sända vidare saker.

Google är inte så bra...
testa istället att skriva in "gudrun schyman mansskatt" och tryck på sök. kolla sedan in den där "menade du" grejen som står strax under sökfältet... en slump?

Google är inte så bra...
jag drog iaf på smilbanden..

sweeet är allt jag kan säga.. sooo sweeet :) folk med humor eller vad det nu är..

:)

Google är inte så bra...
Men om man skriver t,ex Gönan Persson så kommer det ju upp "Menade du Göran Persson?"

Eftersom den kollar igenom sin sökmotor efter namn som varit populära i sökmotorn och ger dom som förslag.

Sen jag har tur grejen, Vill du t,ex komma till en nalle puh info sajt. Så kan man skriva in Nalle Puh och sedan trycka på "jag har tur" då tar den, den sida som det står Nalle Puh på flest gånger!

Ni förstår nog.

Så om ni läser Bush texten står det säkert Failure där en eller 2 gånger!

Professor Felix har knäckt årets fråga....

Google är inte så bra...
"Skriv 3 meters kramgo jättenalle............. Kolla sen den där "Menade Du:" grejjen........."
exakt vad jag tänkte skriva! hur bra är det att det kommer upp såna förslag egentligen..? eller jaa, då märker man ju iaf vad som är populärt att söka på, på google...

Google är inte så bra...
google är såå jävla sooooft det finns lätt intelligens i ordet google

de har dessutom levereat en soft grej för ett tag sen som heter video.google.com (kan vara jättegammal, men ny för mig)

mooooors

Google är inte så bra...
Nu förstår jag verkligen varför google är number one sökmotor!
Failure och "Jag har tur" - - - storgarv!
Google-gänget droppar fet klippa!! ... och sätter landningen!

Google är inte så bra...
webbläsaren Mozilla Firefox har "jag har tur"-funktionen inbyggd. något som är riktigt bra om man snabbt vill komma till en sida. skriv bara ett ord i adressfältet i firefox, t.ex. "Pantera" och så kommer du automatiskt till deras hemsida. grymt bra.

Google är inte så bra...
Tyckte det verkade som att google va väldigt intelligent och inte tvärtom som du sa...

Tillbaka
Topp