typ ja.. :Pfatish sa:såvitt jag vet så e de goggles men vad vet jag ?:D *men skulle gissa på att de är goggles*
Okej, så Tjejer tjejer tjejer säger på ett annat vis eller?Josslo sa:killar killar killar! det rätta svaret är ju helt klart Googles! fast amerikanare uttalar la det Goggles?
Okej expertenMartinaaa sa:Nej det stavas goggles!!
haha där blev jag ägd, my bad! tjejer, tjejer, tjejer! det rätta svaret är ju helt klart Googles! fast amerikanare uttalar la det Goggles?OwetZEnemY sa:Okej, så Tjejer tjejer tjejer säger på ett annat vis eller?Josslo sa:killar killar killar! det rätta svaret är ju helt klart Googles! fast amerikanare uttalar la det Goggles?
Du verkar var säker på din sak där:POwetZEnemY sa:Okej expertenMartinaaa sa:Nej det stavas goggles!!
aa kanske.. jag vet inte.. fråga nån amerikanareJosslo sa:haha där blev jag ägd, my bad! tjejer, tjejer, tjejer! det rätta svaret är ju helt klart Googles! fast amerikanare uttalar la det Goggles?OwetZEnemY sa:Okej, så Tjejer tjejer tjejer säger på ett annat vis eller?Josslo sa:killar killar killar! det rätta svaret är ju helt klart Googles! fast amerikanare uttalar la det Goggles?
jag har ju hört dom snacka och e helt 100 p att dom sägerGoggles!OwetZEnemY sa:aa kanske.. jag vet inte.. fråga nån amerikanareJosslo sa:haha där blev jag ägd, my bad! tjejer, tjejer, tjejer! det rätta svaret är ju helt klart Googles! fast amerikanare uttalar la det Goggles?OwetZEnemY sa:Okej, så Tjejer tjejer tjejer säger på ett annat vis eller?
Jag är född här, ja.Jwalerius sa:ni e så svenska!
Kanske Najs eller Nice oxå.. inte vet jag. Det måste vara samma sak som bra eller? Skriv lite svenska så man fattar, man kanska skulle ha ett filter som automatkorrigerad ordet nice till bra.Carled sa:Varför kan inte alla bara göra det enkelt för sig och kalla det för det som det faktiskt är:
SKIDGLASÖGON?!
Med tanke på den ibland kusligt låga nivån på språket här inne kan det faktiskt vara bra att öva lite på svenska ord titt som tätt... Skulle vara najs om forumet hade en funktion som automatkorrigerade ord som googles/gogglar/goggles till skidglasögon...