GOOgles eller GoGGles?

GOOgles eller GoGGles?
de beror på vad du söker om du ska till google eller ska ha ett par goggles

GOOgles eller GoGGles?
Josslo sa:
OwetZEnemY sa:
Josslo sa:
killar killar killar! det rätta svaret är ju helt klart Googles! fast amerikanare uttalar la det Goggles?
Okej, så Tjejer tjejer tjejer säger på ett annat vis eller?
haha där blev jag ägd, my bad! tjejer, tjejer, tjejer! det rätta svaret är ju helt klart Googles! fast amerikanare uttalar la det Goggles?
aa kanske.. jag vet inte.. fråga nån amerikanare

GOOgles eller GoGGles?
GOOgles eller GoGGles?
Google är en sökmotor på internet, det ordet ni är ute efter är Goggle /s

GOOgles eller GoGGles?
Varför kan inte alla bara göra det enkelt för sig och kalla det för det som det faktiskt är:

SKIDGLASÖGON?!

Med tanke på den ibland kusligt låga nivån på språket här inne kan det faktiskt vara bra att öva lite på svenska ord titt som tätt... Skulle vara najs om forumet hade en funktion som automatkorrigerade ord som googles/gogglar/goggles till skidglasögon...

GOOgles eller GoGGles?
Carled sa:
Varför kan inte alla bara göra det enkelt för sig och kalla det för det som det faktiskt är:

SKIDGLASÖGON?!

Med tanke på den ibland kusligt låga nivån på språket här inne kan det faktiskt vara bra att öva lite på svenska ord titt som tätt... Skulle vara najs om forumet hade en funktion som automatkorrigerade ord som googles/gogglar/goggles till skidglasögon...
Kanske Najs eller Nice oxå.. inte vet jag. Det måste vara samma sak som bra eller? Skriv lite svenska så man fattar, man kanska skulle ha ett filter som automatkorrigerad ordet nice till bra.

GOOgles eller GoGGles?
för några år sedan så hade man vetat att ett sånt här inlägg var ironiskt, nu kan man fan inte vara lika säker...

GOOgles eller GoGGles?
Vi kan nog vid detta läge slå fast att skidglasögon för den som önskar vara internationell heter goggles på engelska. Därmed basta. För den som fortfarande betvivlar, vad sägs om att ta en svensk/engelsk ordlista eller läsa ett par kurser i detta världsspråk? Tack för mig.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp