Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Allt funkar ju "även i solsken" men det är fett oskönt att åka runt och kisa med yellow-blue när det är sol i mars-april för att den är för ljus :P Funkar ju för bluebird dagar från december till mitten av februari men då är ju solen bra mycket lägre ocksånostar sa:Dragon Yellow/Blue Ion linsen funkar även i solsken, körde med den en hel helg i Hemavan! Men den gröna linsen är snyggare till min outfit, haha.
Kanske beror på hur ljuskänslig man är så helt klart värt att tänka på!linder sa:Allt funkar ju "även i solsken" men det är fett oskönt att åka runt och kisa med yellow-blue när det är sol i mars-april för att den är för ljus :P Funkar ju för bluebird dagar från december till mitten av februari men då är ju solen bra mycket lägre ocksånostar sa:Dragon Yellow/Blue Ion linsen funkar även i solsken, körde med den en hel helg i Hemavan! Men den gröna linsen är snyggare till min outfit, haha.
Enkel lösning: ta med dina goggles när du provar ut hjälmen!wayney sa:Har nu fått hem mina Scott Linx och är grymt nöjd.
Fick dessutom väldigt bra pris på dem till slut - 1200 kr!
Dock inte testat dom i backen än.
Nu är det dock så att min hjälm (Scott Roam) är alldeles för liten. Gogglarna sitter perfekt på den hjälmen. Men jag kommer ju nu behöva köpa en ny så frågan är om dessa goggles kommer att passa om jag köper en ny hjälm?
Är väl kanska vanligt utseende på dessa så borde väl passa till de flesta hjälmar?
Sant, får göra det!Kalle_Luzern sa:Enkel lösning: ta med dina goggles när du provar ut hjälmen!wayney sa:Har nu fått hem mina Scott Linx och är grymt nöjd.
Fick dessutom väldigt bra pris på dem till slut - 1200 kr!
Dock inte testat dom i backen än.
Nu är det dock så att min hjälm (Scott Roam) är alldeles för liten. Gogglarna sitter perfekt på den hjälmen. Men jag kommer ju nu behöva köpa en ny så frågan är om dessa goggles kommer att passa om jag köper en ny hjälm?
Är väl kanska vanligt utseende på dessa så borde väl passa till de flesta hjälmar?