Gopro Hero 8 eller Max?

andy_999

Ny medlem
Ska köpa ny Gopro och funderar på 8 eller Max? Kommer att användas vid skidåkning, MTB, när jag spelar hockey och kameran står på sidan om planen och när jag är på resande foto
Fördelar, nackdelar? Har inte ägt någon 360 innan men börjar se fördelar med det

VickeLang

Medlem
Vanlig om du inte vill redigera alla videos. Max om du har planer på och kan redigera alla videos 😊 skulle börja med en vanlig och om du känner för det sen så kan du köpa en max

andy_999

Ny medlem
Samtidigt har jag några Hero sen tidigare och nu sugen på 360 för att inte missa något runt omkring mig när jag filmar. Förstår att det blir lite mer redigering

Som med det mesta nu för tiden så kollar man ju alltid Youtube. Kolla någon film som jämför de olika kamerorna. Här är en bra recension av GoPro Max. Gopro 8 hero black är ju riktigt fet också!
Du får nog helt enkelt fundera över hur och vad du vill kunna filma för att kunna bestämma dig! Max kräver som du redan vet mer redigering.

Jag personligen skulle köpt en Hero 8 black.

Lycka till!:geek:

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp