Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet ej!Kaskar sa:Det kan vara SD-kortet som är för klent. Vad har du för read/write-hastighet på kortet?
Googlar du SD kort GoPro så kommer du hitta massor.scott1962 sa:Vet ej!Kaskar sa:Det kan vara SD-kortet som är för klent. Vad har du för read/write-hastighet på kortet?
Vilket 64Gb kort rekommenderar du?
Aha. Det förklarar varför filmen min grabb spelade in var splittad i två filer. Jag trodde han bara hade fipplat med kameran och slagit av och på (av de 25 minuter han spelat in var 23 minuter film på en bordsskiva...)linder sa:Jag skulle gissa på att du menar att själva inspelningen stängs av?
Då är det garanterat för att filsystemet är FAT32 på minneskortet vilket gör att filerna inte kan vara större än 4GB.
Detta är inget du kan göra något åt då kameran inte tillåter något annat så du får helt enkelt se till att starta och stänga av emellan åt.
Som ett exempel.
Tänk att du filmar i 1080P - 30fps - 30 Mbps = 3.75 MBps
21 min * 60 (sekunder per minut) = 1260 sekunder
3.75 MBps * 1260 sekunder = 4725MB = +4GB
Så mitt tips om du vill filma riktigt långa klipp är att du antingen skaffar en nyare GoPro då den fortsätter filma och splittar klippen automatiskt när filstorlekens max är uppnådd! Eller så får du sänka kvaliteten (vilket sänker bitraten) och du kan filma längre av den anledningen men förmodligen så filmar du redan i rätt låg kvalitet eftersom du ändå kommer upp i 20 minuter.
Här kan du läsa mer om detta men tror inte du behöver nörda in dig så mycket i det :P http://havecamerawilltravel.com/photographer/gopro-hero4-videos-split
linder sa:Jag skulle gissa på att du menar att själva inspelningen stängs av?
Då är det garanterat för att filsystemet är FAT32 på minneskortet vilket gör att filerna inte kan vara större än 4GB.
Detta är inget du kan göra något åt då kameran inte tillåter något annat så du får helt enkelt se till att starta och stänga av emellan åt.
Köpte en beg Hero3.
Hur ser man om det är en Black,Silver
eller White?
Som ett exempel.
Tänk att du filmar i 1080P - 30fps - 30 Mbps = 3.75 MBps
21 min * 60 (sekunder per minut) = 1260 sekunder
3.75 MBps * 1260 sekunder = 4725MB = +4GB
Så mitt tips om du vill filma riktigt långa klipp är att du antingen skaffar en nyare GoPro då den fortsätter filma och splittar klippen automatiskt när filstorlekens max är uppnådd! Eller så får du sänka kvaliteten (vilket sänker bitraten) och du kan filma längre av den anledningen men förmodligen så filmar du redan i rätt låg kvalitet eftersom du ändå kommer upp i 20 minuter.
Här kan du läsa mer om detta men tror inte du behöver nörda in dig så mycket i det :P http://havecamerawilltravel.com/photographer/gopro-hero4-videos-split
Sjukt svårt att hitta din kommentar när den är mitt i hela gröten :Dscott1962 sa:Köpte en beg Hero3.
Hur ser man om det är en Black,Silver
eller White?