Grenoble 04?

Grenoble-04

Ny medlem
Grenoble 04?
Ska tillbringa våren i Grenoble och plugga franska. Tänkte försöka komma iväg o åka bräda på helgerna och letar nu efter någon/några som kommer vara där i vår. kanske kan man ha sällskap?? Stina
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp