grillz, coolaste?

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
grillz, coolaste?
dom kostar: 12310,72kr!
ganska billigt för att vara paul wall's grill..!

grillz, coolaste?
Skojar ni? Har ni det där i munnen? Fy tusan vad fult, har aldrig sett något sådant förut! Borsta tänderna istället ffs!

Ursäkta, var tvungen att avreagera mig... Puh

grillz, coolaste?
henning21 sa:
http://www.grillsbypaulwall.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=DONTF_GRILL dom var fula och dyra. 1.800.00 dollar..
tycker inte heller dom är något snygga"!

grillz, coolaste?
hHarlaut, i min värld är klockan "kväll" nu, när kommer låten?
Vi är sugna på o höra...
If you talk the talk you bettah walk the walk!

grillz, coolaste?
blizzy sa:
Vi är sugna på o höra...
är ej klar,, får göra den till imorn! aiight.!
kanske måste ändra lite beat'et! men imorn är den klar!

grillz, coolaste?
hHarlaut sa:
blizzy sa:
Vi är sugna på o höra...
är ej klar,, får göra den till imorn! aiight.!
kanske måste ändra lite beat'et! men imorn är den klar!
typiskt gangsters, ska alltid skjuta fram allt, klarar aldrig deadlines..

grillz, coolaste?
imorn aiight! nu är beat'et fixat, megnér och ja ska bara spela in rhymsen igen (ljudet sprakade lite ibland) så imorn blir de!

grillz, coolaste?
de e de fulaste,dummaste mest töntigaste som man kan stoppa i käften..varför tror många här att om man glimmar i käften så är man gangsta..å hur f** kan de ha kommit till extremesporten...!!? som tur bor ja i finland och det j**** modet har inte kommit hit ennu..

skulle ja stå i liftkön och nån skulle käftas o visa tänderna och tror han e gangsta för att de glimmar i munnen skulle ja endera gapflabba eller brista ut i gråt..

och fast hur mycker somliga en vill det sådet inte finns ett enda ghetto i hela sverige..å inte i finland heller..man e inte ghetto om man kommer ifrån t.ex stockholmsförort...eller från helsigfors förort...visst dom kanske har de tuffare en andra men det gör dom inte till några ghetto kids el nått liknande..inte heller fast man rappar.

btw..jag älskar hiphop och jag är en såkallad hiphopare?
jag älskar TUPACS musik...ska man kalla någon som rappar för gangster så e de vel han!?!?!? hade han grillz...nej..fast grills då??...jaa

annars får ni klää er hur ni vill..alla ska få ha sin stil..men man ändrar inte som person för det..

peace.out

grillz, coolaste?
hHarlaut sa:
imorn aiight! nu är beat'et fixat, megnér och ja ska bara spela in rhymsen igen (ljudet sprakade lite ibland) så imorn blir de!
ska blir väldigt intresant det här henke, vilket språk ska ni rappa på?

grillz, coolaste?
engelska fo'sho'^^

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
hmm den här tråden handlar ju inte ett dugg om vilken som har coolast grillz ju ! ^^

de e mer en hata-grillz-tråd ju! xD

grill-power!grill-power!grill-power!grill-power!grill-power!

hej då

grillz, coolaste?
mange_da_man sa:
hmm den här tråden handlar ju inte ett dugg om vilken som har coolast grillz ju ! ^^

hej då
gasol grillar e bra. pappa grillar bäst, halloimi (svårt o stava) e as smaskens att grilla. peace out a town. öhh.

grillz, coolaste?
mange_da_man sa:

hej då
straight up G!!!!!!! G-life!!!! Thug life!

grillz, coolaste?
mange_da_man sa:

hej då
då majoriteten av alla inlägg varit tipsande inlägg och typ 2-3 stycken hackat ner på grillandet så skulle jag inte vilja påstå att de e nå mer hata grillz tråd. och all kritik e bra kritik;).
och sveariket är ett frittland man får säga vad man vill och det har ju inte varit nå vidare påhopp vad jag tycker, bara frågor om varför man vill ha plåt i käften, och de kan ju faktiskt vara rätt svårt att förstå,
det är väll ingen som sagt o henrik harlaut shit du e fag lr nåt. utan dom har bara lite svårt att förstå,
Men henrik då tycker jag att du ska förklara varför du tycker att det är coolt och så vidare så slipper vi den här typen av diskussion. Och du får fler svar på din grillz fråga,

med vänliga hälsningar från "da real hood östersund" // August Ahlnäs

grillz, coolaste?
Taget ur ett urban lexikon:
Grillz
Slang. Gold, silver, diamond, platinum caps fitted over teeth. Usually worn by Black rappers, with the exception of the white/wigger rapper Paul Wall. Conspicuous spending, meant to show that he/she is so wealthy, he/she can afford to put 'grillz' in their mouth.

Nu till alla er som är sugna på att stoppa annat än godis i munnen:
Om en snygg grill (ingen engångsgrill haha!!) nu kostar sådär 1000 dollar, vi säger 7000kr.
Om man nu är sådär cirkus 15, som de flesta intresserade verkar va, och har råd med en/ett sån(t) så undrar man ju var pengarna kommer ifrån.. Är det så att:

A) Ni har ett fetegrymt okvalificerat jobb (för vilka kvalifikationer har man som 15åring?) som ni tjänar så mycket pengar på för att bara kunna lägga ut 7000 utan problem.. så se till o skriv ett fr-mejl till mig om hur man får det!!

eller

B) Ni har lyckats komma på nåt sätt att tjata på föräldrarna att köpa det i julklapp till er (vilket betyder att era föräldrar har en del cash, vilket betyder att ni inte bor fattigt) så SLUTA KALLA ER GHETTO om ni egentligen kommer från en rik familj..

Om ni nu verkligen ska "show that he/she is so wealthy, he/she can afford to put 'grillz' in their mouth." så se då till att ni har skaffat fram pengarna på riktigt o att ni har det ni försöker visa upp (alltså pengar)!!
Annars blir det lite som att köpa gucci skor o ha slita second hand jeans till, om ni förstår va jag menar...

Ville bara påpeka det, mest för att tribute'a lite riktig kritik till tråden.. eller va säger du Pizzaaugust?
Pizzaaugust sa:
och all kritik e bra kritik;).
Ser verkligen fram emot att få höra nya låten Hh.. skynda nu! Get your ghetto ass going!

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
Nu är jag lite förvirrad här..
Det gick alltså från 5 inlägg på 10 minuter.. till inga inlägg på en TIMME!?
Gick alla o la sig 2330 eller?
Och jag som hoppades på att få ett jättebra tips på att tjäna fett mkt cash så jag kunde ha råd med grillz (för att sen komma på att grillz är opassande o köpa annat för mina intjänade 7000kr)...
Nähä, sussa så sött då små jibbelings..

grillz, coolaste?
jag har inte fått mina grillz av mina päron..
dom pengarna har ja behövt kämpa för i skidbackarna!!:D
så om man åker skidor har man råd med grillz!:D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp