Wenne e väl också stockholmare? så då kan han ju låsa på en gång isåfall.ALXX sa:Johan Ska Du Inte Låsa Tråden Och Varna Wenne Som Du Gjorde Med Petten?
Är Det Bara För Petten Är Stockholmare Eller Va Va Va Va?
vadå orättvisan.? johan låser trådar för att det kanske finns en likadan och för att han tycker att trådarna är idiotiska.?ALXX sa:ok men orättvissan är äcklig här på freeride
petten här på freeride gjorde en exakt likadan tråd och den togs bort helt och petten blev varnad men nu är det tydligen helt okej de är de jag menar...serious sa:vadå orättvisan.? johan låser trådar för att det kanske finns en likadan och för att han tycker att trådarna är idiotiska.?ALXX sa:ok men orättvissan är äcklig här på freeride
Jag hade velat se vad som skrevs i den tråden, för här har ju de inte flippat ut allt för myckeALXX sa:petten här på freeride gjorde en exakt likadan tråd och den togs bort helt och petten blev varnad men nu är det tydligen helt okej de är de jag menar...serious sa:vadå orättvisan.? johan låser trådar för att det kanske finns en likadan och för att han tycker att trådarna är idiotiska.?ALXX sa:ok men orättvissan är äcklig här på freeride
han fick aldrig något svar tråden togs bort på kanske en minut...?!adam_hansson sa:Jag hade velat se vad som skrevs i den tråden, för här har ju de inte flippat ut allt för myckeALXX sa:petten här på freeride gjorde en exakt likadan tråd och den togs bort helt och petten blev varnad men nu är det tydligen helt okej de är de jag menar...serious sa:vadå orättvisan.? johan låser trådar för att det kanske finns en likadan och för att han tycker att trådarna är idiotiska.?
/Adam
hahahah helt rätt = )Dustbin_Dan sa:Det är ju såå javla coolt. Bästa uppfinningen sedan trajbaltatuering ovanför röven! Alla kör ju med såna tänder nu ju.
T.e.x. Basehunter, Idol-Agnes, "Chippen på bänken", "Taco-Anders" och Lasse Kronér.
Finns på HM och Kapp-Ahl om man är sugen. Rabattkupong i nästa Frida.
haha, du har en poäng därDustbin_Dan sa:Det är ju såå javla coolt. Bästa uppfinningen sedan trajbaltatuering ovanför röven! Alla kör ju med såna tänder nu ju.
T.e.x. Basehunter, Idol-Agnes, "Chippen på bänken", "Taco-Anders" och Lasse Kronér.
Finns på HM och Kapp-Ahl om man är sugen. Rabattkupong i nästa Frida.