Grillz?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Grillz?
Jag vill skada den sjuka människa som gjorde den förgyllda tandprotesen till något "hiphop". Dessa platinabeklägga plattor borde dras ur käften på alla kommersiella idiotrappare.

Grillz?
Johan Ska Du Inte Låsa Tråden Och Varna Wenne Som Du Gjorde Med Petten?
Är Det Bara För Petten Är Stockholmare Eller Va Va Va Va?

Grillz?
ALXX sa:
Johan Ska Du Inte Låsa Tråden Och Varna Wenne Som Du Gjorde Med Petten?
Är Det Bara För Petten Är Stockholmare Eller Va Va Va Va?
Wenne e väl också stockholmare? så då kan han ju låsa på en gång isåfall.

Grillz?
115915615113920-phpPMZCv6.JPG

11588670243406-phpciqE3C.JPG

115214967222529-phpzXkCQI.jpg

Mycket bra skit finns det, svårt att välja =)

Grillz?
det fulaste jag sett är iaf henrik harlaut med grillz, det är fan det töntigaste hobbycool skitet jag sett från hans sida...

Grillz?
serious sa:
ALXX sa:
ok men orättvissan är äcklig här på freeride
vadå orättvisan.? johan låser trådar för att det kanske finns en likadan och för att han tycker att trådarna är idiotiska.?
petten här på freeride gjorde en exakt likadan tråd och den togs bort helt och petten blev varnad men nu är det tydligen helt okej de är de jag menar...

Grillz?
ALXX sa:
serious sa:
ALXX sa:
ok men orättvissan är äcklig här på freeride
vadå orättvisan.? johan låser trådar för att det kanske finns en likadan och för att han tycker att trådarna är idiotiska.?
petten här på freeride gjorde en exakt likadan tråd och den togs bort helt och petten blev varnad men nu är det tydligen helt okej de är de jag menar...
Jag hade velat se vad som skrevs i den tråden, för här har ju de inte flippat ut allt för mycke

/Adam

Grillz?
Inte ofta jag lägger mig i trådar, men den som säger att det är cool behöver verkligen en "reality check"... Please god, help these ppl.

Grillz?
adam_hansson sa:
ALXX sa:
serious sa:
Jag hade velat se vad som skrevs i den tråden, för här har ju de inte flippat ut allt för mycke

/Adam
han fick aldrig något svar tråden togs bort på kanske en minut...?!

Grillz?
om man tycker det är snyggt och orkar pröjsa kan man väl göra det..men jag skulle fan bli rädd om jag mötte nån med såna tänder på en mörk gata :p..

Grillz?
Det är ju såå javla coolt. Bästa uppfinningen sedan trajbaltatuering ovanför röven! Alla kör ju med såna tänder nu ju.
T.e.x. Basehunter, Idol-Agnes, "Chippen på bänken", "Taco-Anders" och Lasse Kronér.
Finns på HM och Kapp-Ahl om man är sugen. Rabattkupong i nästa Frida.

Grillz?
Dustbin_Dan sa:
Det är ju såå javla coolt. Bästa uppfinningen sedan trajbaltatuering ovanför röven! Alla kör ju med såna tänder nu ju.
T.e.x. Basehunter, Idol-Agnes, "Chippen på bänken", "Taco-Anders" och Lasse Kronér.
hahahah helt rätt = )

Grillz?
Dustbin_Dan sa:
haha, du har en poäng där

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp