då e man inte snygg i huvetThreepac sa:Amfetamin ska tydligen fungera bra, hört folk som vart uppe 13-14 dygn på det. Det klart, man dör ju nog efteråt men vafan?
haha han ser ju helt sjukt trött ut redan där! 12 timmar nu, mitt bästa tips är att göra saker man tycker är roligt (dock med hänsyn till att saker som tar stora mängder energi kanske är att undvika)Bolmeus sa:Han har lagt sin första avrapportering, lär vara mer underhållande i morgon...:
Tror han tar hem det.
ser mycket trött ut åh andra sidan har jag sett han sett mycket tröttare och då hade han faan mycket kvar att ge. ett par timmar dyngrak iallafallTwelvee sa:haha han ser ju helt sjukt trött ut redan där! 12 timmar nu, mitt bästa tips är att göra saker man tycker är roligt (dock med hänsyn till att saker som tar stora mängder energi kanske är att undvika)Bolmeus sa:Han har lagt sin första avrapportering, lär vara mer underhållande i morgon...:
Tror han tar hem det.
Hur länge sover man sen?Sakarias-Majander sa:haha ja å en polare gjorde exakt samma grej men utan wow eller cs för de tas för fusk ! ja klara 69-70 timmar tidig onsdag morgon till lördag natt ! ja höll mig vaken genom att dusha kallt typ 3 ggr per natt å kolla på trilogier m.m.
Ja, det tror jag också på.E-Rockner sa:Gör nåt som gör att din puls går upp. Typ balansera på räcket på höga broar.
jag var vaken 55 timmar en gång och då söv jag 21 timmar eller något efter det. men lär va jävlarns individuellt och man kan säkert sova 30+ om inte mkt merThreepac sa:Hur länge sover man sen?Sakarias-Majander sa:haha ja å en polare gjorde exakt samma grej men utan wow eller cs för de tas för fusk ! ja klara 69-70 timmar tidig onsdag morgon till lördag natt ! ja höll mig vaken genom att dusha kallt typ 3 ggr per natt å kolla på trilogier m.m.
http://www.playgroundstores.com/jooose sa:hur går tävlingen, kan ni inte raportera varje dag eller något?
gör en video blogg så har ni något att göra.
vad som helst, det här börjar bli spännande!