Hålla sig vaken....tips

Hålla sig vaken....tips
Inge energi dryck! först blir du pigg sen mera trött.. Ät mkt och UT !! inge dator elr nått det somnar man ju typ till.. far ut och hoppa matta typ 5 min så är du pigg (Y)

Hålla sig vaken....tips
För mej hjälper energidryck ganska bra för den rinner typ rätt igenom mej så ja måste pissa iallafall var femte minut å då vågar du inte gå å lägga dej för pissisängen e ju alrig roligt ;) sen kan du gärna spela nåt roligt tv-spel, antingen något som e roligt att köra onlinne på eller något som det finns oändligt mycket banor att spela som typ... LittleBigPlanet till PS3 xD

Hålla sig vaken....tips
Amfetamin ska tydligen fungera bra, hört folk som vart uppe 13-14 dygn på det. Det klart, man dör ju nog efteråt men vafan?

Hålla sig vaken....tips
och går in under kategorin olagliga och hälsoskadliga...
Hoppas ni röstar på Ronnie!
Ska förbi och peppa han i morgon bitti...
www.playgroundstores.com

Hålla sig vaken....tips
Bolmeus sa:
Han har lagt sin första avrapportering, lär vara mer underhållande i morgon...:

Tror han tar hem det.
haha han ser ju helt sjukt trött ut redan där! 12 timmar nu, mitt bästa tips är att göra saker man tycker är roligt (dock med hänsyn till att saker som tar stora mängder energi kanske är att undvika)

Hålla sig vaken....tips
Twelvee sa:
Bolmeus sa:
Han har lagt sin första avrapportering, lär vara mer underhållande i morgon...:

Tror han tar hem det.
haha han ser ju helt sjukt trött ut redan där! 12 timmar nu, mitt bästa tips är att göra saker man tycker är roligt (dock med hänsyn till att saker som tar stora mängder energi kanske är att undvika)
ser mycket trött ut åh andra sidan har jag sett han sett mycket tröttare och då hade han faan mycket kvar att ge. ett par timmar dyngrak iallafall

Hålla sig vaken....tips
kolla på gamla FR filmer kan man hålla på med i timmar sen studsmatta också, cs är utsökt, hänga tvätt om du vill, nöta en asbra låt så den blir fett kass, kolla på bmp's filmer det tröttnar man ALDRIG på !! :D

Hålla sig vaken....tips
Haha ändå rätt rolig tävling! haha.

blir kul att kolla hur länge han klarar av att vara vaken.

Tips:
HEla tiden göra nånting som är roligt.
Äta en lagom mängd med mat då och då för ifall man äter för mycket så blir man oftast trött.
Lyssna på bra musik.
Gå och duscha ofta och då shifta hela tiden (varmt,kallt,varmt,kallt) så man ger kroppen lite chockar.
Gå ut en stund och få lite frisk luft i hjärnan men inte anstränga sig för mycket för då blir man också trött?.

Hålla sig vaken....tips
haha ja å en polare gjorde exakt samma grej men utan wow eller cs för de tas för fusk ! ja klara 69-70 timmar tidig onsdag morgon till lördag natt ! ja höll mig vaken genom att dusha kallt typ 3 ggr per natt å kolla på trilogier m.m.

Hålla sig vaken....tips
Sakarias-Majander sa:
haha ja å en polare gjorde exakt samma grej men utan wow eller cs för de tas för fusk ! ja klara 69-70 timmar tidig onsdag morgon till lördag natt ! ja höll mig vaken genom att dusha kallt typ 3 ggr per natt å kolla på trilogier m.m.
Hur länge sover man sen?

Hålla sig vaken....tips
E-Rockner sa:
Gör nåt som gör att din puls går upp. Typ balansera på räcket på höga broar.
Ja, det tror jag också på.
Kan säkert få lite tips från filmen Crank. Den handlar om en snubbe som måste få adrenalinkickar för att inte dö. :-)
Koffeinpiller som man kan köpa på apoteket är ju annars sånt som man kan testa. Men man ska nog inte käka för många. Finns en del biverkningar...

Hålla sig vaken....tips
Threepac sa:
Sakarias-Majander sa:
Hur länge sover man sen?
jag var vaken 55 timmar en gång och då söv jag 21 timmar eller något efter det. men lär va jävlarns individuellt och man kan säkert sova 30+ om inte mkt mer

Hålla sig vaken....tips
hur går tävlingen, kan ni inte raportera varje dag eller något?
gör en video blogg så har ni något att göra.
vad som helst, det här börjar bli spännande!

Hålla sig vaken....tips
red bull ger dej vingar åsså flyger du iväg sen när du nästan somnar faller du ner å då är du vaken ett tag till xD haha!!!

Hålla sig vaken....tips
Ja, han har redan börjat på nästa event!
Svära så mycket som möjligt med så små (men ej stängda) ögon som möjligt.

Hålla sig vaken....tips
Det blev Angela som tog hem det till slut. 3,5 dygn sa Ronnie, någon som har en mer exakt siffra? Jag tror nog att jag hade spöat dem, 3,5 dygn klarar man ju med hög (hmm) fysisk nivå! ;-)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp