Hammarbybacken 2015/16

brpbrpbrp

Ny medlem
Hammarbybacken 2015/16
Hejhej, har flyttat till stockholm och kommer vara här över vintern. Hur brukar hammarbacken vara? Finns det rails etc? Kommer dom ha det på öppningen nu på söndag 17/2? Brukar det va mycket folk? Många parkåkare?

Senast ändrad:
Hammarbybacken 2015/16
Dom har rails, boxar, ibland hopp, osv, rätt så bra faktiskt. Men jag vet inte om dom har fixat parken ännu, jag väntar själv på den!
Backen öppnade förra helgen, på lördagen?

Det brukar inte vara överdrivet mycket, men nu i början och speciellt på helgerna så kan det vara rätt mycket, och det finns bara en backe som är öppen. Men ett gäng parkåkare brukar det ändå vara!

Hammarbybacken 2015/16
Om du har bil så skulle jag rekommendera Väsjöbacken. Dem har fått upp en ovanligt schysst stockholms-park. Två små (gröna-blå hopp) och vad jag har hört så ska dem ha fått upp ett större rött hopp nu i helgen. Dem har dessutom en riktigt bra raillinje med schyssta features.

Finns gott om parkåkare i backen :)

Hammarbybacken 2015/16
Har tyvärr ingen bil men det kanske finns folk som vill samåkA? ;) va tar dom för liftkort där? 220kr/dagskort i hammarbybacken känns ju måttligt överdrivet haha, tror jag drar dit och hajkar istället!

Tillbaka
Topp