Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
ska säsonga i cham och har inte tid att hanla hemma för jag är i norge. är det billigare i på plats om man vil ha förra säsongens prylar? euron är pittdyr och svenka kronan rasar så det verkar helgalet att hanla på plats.
Cham ær inte direkt den billigaste orten att handla någonting på. Dock ligger en hel del affærer nere i salanche (20min med bil) som har bra priser. Annars rekomenderar jag att bestølla till dørren med sport-conne!
Nya prylar är inte billigt i Cham. Däremot brukar det inte vara några problem att fynda "nya förra årets prylar" i Cham om man letar lite. Brukar dessutom vara smart att kolla hela dalen och inte bara inne i stan. T ex Argentière och Les Houches sen kan man åka till Sallanches (dit åker du ändå för att handla mat). Annecy är oxå värt att besöka, trevlig stad med en hel del affärer.
Blandade, oftast inte särskilt låga priser på skidor i cham (jämfört med sport-conrad). Bra priser på alpin klätterutrustning om du behöver sånt. Som sagt, le voyeur campeur (stavning?) i sallanches är värt ett besök. Ska finnas nån butik till också tror jag?