Handskar!

SimplyP

Ny medlem
Handskar!
Tjenare, jag undrar om någon har bra tips på hållbara och sköna handskar under 400kr? Jag har bara kört med random handskar vi har haft hemma, men dom har blivit fuktiga och fått isbildning på sig, så det skulle vara trevligt med ett par riktigt bra handskar som inte är jätte dyra, även fast jag tycker att 400 är dyrt för ett par handskar så kanske man får offra det för ett par handskar som håller i kanske 2 eller fler säsonger.

Handskar!
för 400 spänn är jag ganska säker på att du inte hittar några handskar som håller sig fräscha och sköna i fler än två år. kombi är ett bra alternativ, men har bara haft mina i ett par månader, så jag kan inte svara för hållbarheten. även hestra, som nämnts här under, är ett prisvärt alternativ

Handskar!
Pengar har ALDRIG betydelse ska ni veta.
Köp grenade, varma, rörliga och fett snygga

Handskar!
du får inga bra handskar för 400kronor, lägg ut ca 1000kronor så får du ett par schyssta handskar som har bra grepp, är varma och håller! det är värt det, 400kronors handskar är bara skit

Handskar!
okej, jag tänker inte lägga ut 1000 det är ju på tok för mkt, meeen, max 600 eller så. Men för 600 eller 700 får man väl ett par schyssta hestra handskar?

Handskar!
SimplyP sa:
okej, jag tänker inte lägga ut 1000 det är ju på tok för mkt, meeen, max 600 eller så. Men för 600 eller 700 får man väl ett par schyssta hestra handskar?
hestra heli ski kostar 750:-, det är nog den bästa handske du kan hitta i den prisklassen, och den är värd vartenda lösöre! fetta in den då och då och den håller i flera år. urtagbar innehandske också, så den blir sval och bra att ha på våren också. kan ju vara värt att leta lite efter den på internet, du kanske kan hitta den nån 50-lapp billigare.

Handskar!
Lee-nus sa:
SimplyP sa:
hestra heli ski kostar 750:-, det är nog den bästa handske du kan hitta i den prisklassen, och den är värd vartenda lösöre! fetta in den då och då och den håller i flera år. urtagbar innehandske också, så den blir sval och bra att ha på våren också. kan ju vara värt att leta lite efter den på internet, du kanske kan hitta den nån 50-lapp billigare.
Var kan man köpa dom?

Handskar!
SimplyP sa:
Lee-nus sa:
SimplyP sa:
Var kan man köpa dom?
öhhh... google.com?

annars http://www.skidake.se eller skidake@telia.com

Handskar!
asså vad gör du med handskarna?

jibba=köp billiga för dom pajjas av att grabba med

allt annat än jibb= köp dyra och ordentliga

Handskar!
där ser du. något bättre pris på nätet, alltså. köp heli ski, en av de bästa handskar som gjorts, sett till pris, kvalitet, etc. den andra är säkert bra också, men 30 spänn extra för heli ski:n är ett ganska givet val

Handskar!
kombi suger ju pung iaaf jon modellen, För kall på vintern, och på våren blir den blöt direkt, så fort man tar iliftpinnen som e lite blöt lr något..
+ e väll rörliga
+ håller vid grabar. alltså skinnet på undersidan gpr inte sönder så lätt på kanterna..

inte värda priset, passar inga dagar! antingen för kalla lr för blöta

Handskar!
Prova Jon Olssons Kombihandske, rött läder med grått kamouflage(stavning?)mönster.
vet dock inte om dom finns kavr i försäljning...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp