Har boende för 1-2 personer i La Grave

la_grave

Aktiv medlem
Jag har precis fått tag på en lägenhet centralt (<5 min till liften) i La Grave för säsongen (jul till påsk). Finns plats för ett par personer ytterligare. Bor man 3 blir det &#8776; €300/månad plus elektricitet så det är väldigt prisvärt. Hör av er snarast vid intresse.

Jag hade lätt hakat på om jag inte var så upptagen, vi kunde haft riktigt gött i backen och sen på kvällarna ha pratat om ansvar hos Sasquatch/Arcteryx, huruvida man får ha skidkläder på tuben eller inte, om Koala surfcamp egentligen är en förklädd sexklubb. Jag slår vad om att vi hade haft en grym säsong!

Ja det hade varit grymt men gendarmerna ser inte vänligt på stalkning och andra anledningar till innehållslösa liv så risken är stor att det hade varit roligare för mig än för dig

la_grave sa:
Ja det hade varit grymt men gendarmerna ser inte vänligt på stalkning och andra anledningar till innehållslösa liv så risken är stor att det hade varit roligare för mig än för dig
Nej, och gendarmeriet ser gärna inte heller mellan fingrarna när det kommer till totala rikspuckon!

På din arbetsplats borde man väl förresten få lära sig att alltid kunna backa upp det man säger...

Hej. Jag letar boende för säsongen. Har du kvar plats så maila mig gärna på magnusrasmark(snabela)gmail

Hej! Har du någon plats kvar till en skidgalen tjej? Fast jag kan bara vara borta 2-3 veckor i jan. Skulle va skitkul att testa la grave och se om det är lika bra som ryktet säger..

Tillbaka
Topp