Har du använt dig av en skidlärare?

Hej!
Jag håller på och utvärderar hur folk hittar skidlärare och hur de upplever att det har fungerat. Därför skulle jag vilja komma i kontakt med alla personer som har använt sig av en skidlärare för att ställa 5 korta frågor. Är otroligt tacksam på förhand för din tid och dina svar.

Här hittar ni själva frågeformuläret:
https://goo.gl/forms/BP63cDARXfMefkno1

Senast ändrad:
Hej!
Försökte komma åt ditt formulär, men möts bara av följande:
"You need permission

This form can only be viewed by users in the owner's organization.

Try contacting the owner of the form if you think this is a mistake. Learn More."
//Johan

wertigo sa:
Hej!
Försökte komma åt ditt formulär, men möts bara av följande:
"You need permission

This form can only be viewed by users in the owner's organization.

Try contacting the owner of the form if you think this is a mistake. Learn More."
//Johan
Tack för att du uppmärksammade det! Nu ska det vara åtgärdat.

Skön blandning av svenska och engelska i formuläret tycker jag.... ;-)
Får jag vara lite nyfiken och fråga hur det kommer sig att du ställer frågorna? Skolarbete, uppdrag från skidskolor/skidanläggningar eller bara personlig nyfikenhet varför folk går i skidskola?

Hawk100 sa:
Får jag vara lite nyfiken och fråga hur det kommer sig att du ställer frågorna? Skolarbete, uppdrag från skidskolor/skidanläggningar eller bara personlig nyfikenhet varför folk går i skidskola?
Misstänker att du syftar på "övrigt" samt "skicka"? :) Går inte att ändra detta dessvärre vad jag kan hitta då det verkar gå på vilket språk jag som användare har. Hoppas därför att detta är på engelska för folk som inte är svenskar. :)

Det får man absolut göra, det är en framför allt personlig nyfikenhet i kombination med att jag konstant kommer på nya affärsidéer :)

fabianspennare sa:
Hawk100 sa:
Misstänker att du syftar på "övrigt" samt "skicka"? :) Går inte att ändra detta dessvärre vad jag kan hitta då det verkar gå på vilket språk jag som användare har. Hoppas därför att detta är på engelska för folk som inte är svenskar. :)

Det får man absolut göra, det är en framför allt personlig nyfikenhet i kombination med att jag konstant kommer på nya affärsidéer :)

Aha!
Då blir man ju ännu mer nyfiken..... :-)
Hoppas resultaten av undersökningen leder till någon ny spännande affärsform!
Lycka till!
//H

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp