Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det går tyvärr inte, special import straight up icaKinkad sa:vart kan man köpa sån skidbag artirty?:P
pz.
öhh.. dum fråga kanske, men hur fan kan du se det?SverigeTomten sa:Det ser ut som en Extrem spectre
En annan grej, är du sponsrad av fjällyoghurt?
haha den var ju skit ful!Jeppe-med-staven sa:
Haha men Batman är ju hård juAnjoh sa:haha den var ju skit ful!Jeppe-med-staven sa:
Haha nja, hade jag lagt ner pengar på en sprutmålning hade jag inte valt det motivet.Setermannen sa:Haha men Batman är ju hård juAnjoh sa:haha den var ju skit ful!Jeppe-med-staven sa:
brädans form, jag har åkt på en uthyrd extrem spectre och formen liknar en hel del.H-T sa:öhh.. dum fråga kanske, men hur fan kan du se det?SverigeTomten sa:Det ser ut som en Extrem spectre
En annan grej, är du sponsrad av fjällyoghurt?
Han fick den gratis och hade inte bestämt motivet själv och den är tyngste brädanfreerideberra sa:Haha nja, hade jag lagt ner pengar på en sprutmålning hade jag inte valt det motivet.Setermannen sa:Haha men Batman är ju hård juAnjoh sa:haha den var ju skit ful!