Har något strulat med Freeride?

• Trådstartare Trådstartare MnO
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

MnO

Aktiv medlem
Är det bara jag och min trötta burk, eller har fler märkt att det har försvunnit en del gästboksinlägg och forumsvar/inlägg det senaste dygnet? Har det varit stabilitetsproblem med servern eller liknande?

Jag ser ju tex att det inte finns några inlägg innan 10.53 i morse. Det kan vara så att alla morgonpigga Fr-medlemmar tog sovmorgon idag kanske...

Tyvärr har det strulat rejält. Mitt webhotell har råkat återskapa en kopia idag från måndag kl 22:00 och kan nu inte lägga tillbaks den nya information.

Tyvärr är inläggen, gästboksinlägg, bilder, kommentarer m.m. som skrevs mellan måndag 22:00 och Torsdag 10:00 borta :( Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

vi har inte betalat pengar för detta, så mig kvittar det även om det är störigt så har det hänt. och det som hänt är historia. och historia är tråkigt.

Synd att det hände men man kan ändå inte klaga för hela Freeride.nu är en jävligt bra funktion och kan nog inte bli bättre! det är bara att bita ihop och fortsätta som vanligt :P

Jo vi måste tala ut om våra sorger preces som du säger gelendesprung

Har det hänt något med bilderna också?
ALla bilder på min skärm e "kryssade"... :S

men det stod ju för nån dagsen att det hadde strulat och all information hadde flygit iväg mellan nån tid..

har dessa dagar återfunnits?

eller är de 4 dagar i freerides historia som är helt bortblåsta? spooky, vad hände med dessa dagar..?

jeppenator sa:

eller är de 4 dagar i freerides historia som är helt bortblåsta? spooky, vad hände med dessa dagar..?
än idag är de ingen som vet ... tadaaaam

asså jag har en mac (synd) å det strular rejält, för det går inte att kolla på bilder i tex. fotoalbum

så grattis ill pc-världen

jeppenator sa:

Johan sa:
Tyvärr har det strulat rejält. Mitt webhotell har råkat återskapa en kopia idag från måndag kl 22:00 och kan nu inte lägga tillbaks den nya information.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp