Fredrik-Ahlin
Ny medlem
Har nån testat Jons nya skidor?Pro model lr nåt
aaah som rubriken har nån testat jon olssons nya skidor förutom han själv för årets head var ju ingen säljar magnet med den fula grafiken enligt mig :P
har försökt tyda vad han skrivit. svårt utan punkter och logiskt tänkande. men men, jag tror att han menar att förra årets hade ful design.gurken sa:dom är ju cleana
jo förstogde nu när jag kollade mer noga..Huggybear sa:har försökt tyda vad han skrivit. svårt utan punkter och logiskt tänkande. men men, jag tror att han menar att förra årets hade ful design.gurken sa:dom är ju cleana
Dom är 80 i midjan, iaf 06/07:an. Det är typ dom smalaste twintipsen i den prisklassen.perramedp sa:>>true, så smala är dom inte. Som armada's ar6 kanske.. men sjukt sköna är dom iaf![]()
Fan jag har sett måånga par som är smalare:P Men men, om du säger det så...hellbergarn sa:Dom är 80 i midjan, iaf 06/07:an. Det är typ dom smalaste twintipsen i den prisklassen.perramedp sa:>>true, så smala är dom inte. Som armada's ar6 kanske.. men sjukt sköna är dom iaf![]()
Det finns flera smalare modeller men då är det tex mojo 70 eller scartch PRO osv, alltså twintips i lägre prisklasser och för mindre åkare.perramedp sa:Fan jag har sett måånga par som är smalare:P Men men, om du säger det så...hellbergarn sa:Dom är 80 i midjan, iaf 06/07:an. Det är typ dom smalaste twintipsen i den prisklassen.perramedp sa:>>true, så smala är dom inte. Som armada's ar6 kanske.. men sjukt sköna är dom iaf![]()