Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha sant därjjosefsson sa:Det är nog ingen som skulle erkänna det.
Hur kul är det att erkänna att man är lättlurad
Haha, lättlurad?. handlar väl mest om att lita på folk och om folk blåser en så har man bara otur.Empzter sa:haha sant därjjosefsson sa:Det är nog ingen som skulle erkänna det.
Hur kul är det att erkänna att man är lättlurad
häng ut vafan!DZettervall sa:Köpte ett par boots av en kille och fick hem bootsen , men saknade 1 innerboot . snopet , han slutade ju svara efter det .
¨simonthyrberg sa:har aldrig blivit blåst, men jag säger ännu en gång: skaffa betygssystem som man har på t.ex. ebay o.s.v. behöver inte vara något avancerat, men bara något så man lättare kan se om personen är pålitlig.
säljer dom kött på fr?pege sa:Förvånad att det har gått så bra, har iofs bara kött 3 gånger, pjäxor, googles och en tröja! gick hur smidigt som helst![]()
Självklart fixar man så det bara är dom som har gjort affärer med personen i fråga som kan betygsätta.JoWood sa:¨simonthyrberg sa:har aldrig blivit blåst, men jag säger ännu en gång: skaffa betygssystem som man har på t.ex. ebay o.s.v. behöver inte vara något avancerat, men bara något så man lättare kan se om personen är pålitlig.
Bra idé men det skulle kunna missbrukas så folk röstar ner en kille sen vill ingen göra affär med han fast han är pålitlig
aa, de va sjukt gött! stekta pjäxor med grillade googles .. Köpt*Beengan sa:säljer dom kött på fr?pege sa:Förvånad att det har gått så bra, har iofs bara kött 3 gånger, pjäxor, googles och en tröja! gick hur smidigt som helst![]()
ouch! den var billig =/Beengan sa:säljer dom kött på fr?pege sa:Förvånad att det har gått så bra, har iofs bara kött 3 gånger, pjäxor, googles och en tröja! gick hur smidigt som helst![]()
hahaha *gilla*. Dock skulle jag villja hänga ut L-P, han gav ett visst pris för en tröja jag sålde om jag lovade att inte sälja den till nån annan. När jag får hem tröjan sägen han att han ska vänta lite med affären sen ger han ett till bud som var mindre än det han lovade. Han lovar återigen att han ska köpa tröjan för det första priset men bryter löftet och budar mindre. För att summera: Gör inte affärer med L-P Han ändrar sig oftast i slutet (har kollat i andras gästböcker och sett hur han dragit sig ur, samt att han drog sig ur våran affär) Han är ingen seriös köpare. Om du kan sälja det till nån annan. Gör det.A-L sa:stackars jesper. kom och gråt hos mig <3
kommer över nu<3A-L sa:stackars jesper. kom och gråt hos mig <3
jasså, hur lurade han dig som? Inga pengar? Ingen vara? dpligt skick på varan? :O Fördjupa! :DSiouX sa:Nu gav du mig en idé![]()
Nej här är nog dom flesta ärliga. Dock blivit lurad av en fittig stockholmskinesbrat vid namn anderas myhrman. (blocket)
jelu sa:köpte en jacka och killen sa att dragkedjan var 85cm lång. när jag får hem jackan känns den lite liten, och när jag mäter ser jag att dragkedjan bara är 78cm. och killen slutade att höra av sig, väldigt besviken.
Köpte en vit kavaj för 3k som det var en röd fläck på som inte går bort.Dirty-T sa:jasså, hur lurade han dig som? Inga pengar? Ingen vara? dpligt skick på varan? :O Fördjupa! :DSiouX sa:Nu gav du mig en idé![]()
Nej här är nog dom flesta ärliga. Dock blivit lurad av en fittig stockholmskinesbrat vid namn anderas myhrman. (blocket)
låter helchill med vit kavaj, synd att den inte kommer till användning. :/:/:/SiouX sa:Köpte en vit kavaj för 3k som det var en röd fläck på som inte går bort.Dirty-T sa:jasså, hur lurade han dig som? Inga pengar? Ingen vara? dpligt skick på varan? :O Fördjupa! :DSiouX sa:Nu gav du mig en idé![]()
jelu sa:köpte en jacka och killen sa att dragkedjan var 85cm lång. när jag får hem jackan känns den lite liten, och när jag mäter ser jag att dragkedjan bara är 78cm. och killen slutade att höra av sig, väldigt besviken.
endast på freeride.seJackisch sa:Blev lurad av en snubbe här på fr. skicka 65 spänn med posten sen skicikarde han inte tbx stickersarnaoch bytte nemn på fr.