Har plats i bil ned Verbier/Chamonix

Lineass

Ny medlem
Har plats i bil ned Verbier/Chamonix
Åker redan den 14 okt till Verbier och har ev en plats i bilen, man kan hoppa av i Martigny och ta tåget till
Chamonix om det är dit man ska.
Ska du/ni dit senare får ni komma in o hälsa på Hotel Farinet/ Lounge/ After-Ski.
Vänligen Linéa
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp