Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Åker redan den 14 okt till Verbier och har ev en plats i bilen, man kan hoppa av i Martigny och ta tåget till
Chamonix om det är dit man ska.
Ska du/ni dit senare får ni komma in o hälsa på Hotel Farinet/ Lounge/ After-Ski.
Vänligen Linéa