J JohanSC Ny medlem 2004-10-15 Har plats i bil till frankrike! #1 Har en, ev två platser över i bilen till Serre Chevalier. (passerar nära Les 2 Alpes, La Grave mm) Lämnar Sverige (Göteborg) kring Lucia Maila mig på jobogg@hotmail.com MVH/Johan
Har en, ev två platser över i bilen till Serre Chevalier. (passerar nära Les 2 Alpes, La Grave mm) Lämnar Sverige (Göteborg) kring Lucia Maila mig på jobogg@hotmail.com MVH/Johan