Härliga peeps för vintersäsong i Alperna?!

Kern

Ny medlem
Hey!
Tänker mig en säsong i Alperna nu efter säsongen i Norge, vore gött med fler sköna lirare som sällskap! Gärna folk som är äldre då jag själv tagit mig över 25-strecket.
När bör man åka ner btw? blir kvar i Norge fram till november, vill gärna dra vidare asap.

Fridens! //pia

Hey! Något speciellt ställe du hade tänkt dig? Är själv taggad på Engelberg och blir att dra själv i vinter.

Oklart, blivit tipsad om salzbach i Österrike och har spanat in det. Men är öppen för det mesta! Är sjukt pepp för vintersäsongen. När har du tänkt att åka då??

Jag är också taggad. Är 24 nu åker haschplanka ;)

Gillar att åka puder och topptura. Avslutar gärna dagen med en öl i handen.
Det känns alltid bättre så. :)

Sweet! Det låter ju riktigt gött :) Jag flyttar upp till Åre nu i september för plugg men är ändå pepp på en shredd-resa och hänga med nytt folk! Så vad har du tänkt? :)

Hej! Är 23 och tänkte också åka till Engelberg i vinter. Mycket puder och toppturer!

J90P sa:
Hej! Är 23 och tänkte också åka till Engelberg i vinter. Mycket puder och toppturer!
Är det så? Toppturer dvs. Vet du något annat om Engelberg?
Är det inte väldigt mycket svenskar som åker dit? Eller blandar jag ihop det med någon annan ort.

Toppturer är superkul:)

Swedish-banana sa:
J90P sa:
Är det så? Toppturer dvs. Vet du något annat om Engelberg?
Är det inte väldigt mycket svenskar som åker dit? Eller blandar jag ihop det med någon annan ort.

Toppturer är superkul:)
Är också sugen på Engeberg! Verkar vara en skitmysig by med grym åkning! Jag har också fått uppfattningen att där är mycket svenskar, speciellt som är ute efter puder, vilket ju är på både gott och ont...

Någon som har koll på hur det är med priser på boende och mat och sådant där?

Tillbaka
Topp