Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl lite det jag känt också, att priset på Coreupt skidan är ju betydligt lägre men ska tydligen fortfarande vara sjukt prisvärd..madskii sa:Från en annan tråd som jag skrivit i ang. Coreupts "BTD":
Ang. Coreupt "BTD" så testade jag förra årets.
Tyckte också att spannet såg väldigt högt ut.
Men när man väl fick skidorna på fötterna och började åka så var det inget man stördes av.
Spannet kanske får skidan att "greppa" bättre i snön?
Tyckte de funkade väldigt bra i all typ av snö. Pistat (alltså, inte optimala skidor men de funka), i uppåkt, stökig snö (kan det heta så?) gick de riktigt bra och i puder, ja då var den klockren!
Prismässigt så ligger ju Coreupts BTD väldigt bra!
Både på deras hemsida och i svenska butiker.
som perra säger, du kommer att få svårt att hitta info om en helt ny modell som knappt en jäkel åkt på, på freeride. leta på tgr istället så kanske du hittar nåt.soeast sa:Det är väl lite det jag känt också, att priset på Coreupt skidan är ju betydligt lägre men ska tydligen fortfarande vara sjukt prisvärd..madskii sa:Från en annan tråd som jag skrivit i ang. Coreupts "BTD":
Ang. Coreupt "BTD" så testade jag förra årets.
Tyckte också att spannet såg väldigt högt ut.
Men när man väl fick skidorna på fötterna och började åka så var det inget man stördes av.
Spannet kanske får skidan att "greppa" bättre i snön?
Tyckte de funkade väldigt bra i all typ av snö. Pistat (alltså, inte optimala skidor men de funka), i uppåkt, stökig snö (kan det heta så?) gick de riktigt bra och i puder, ja då var den klockren!
Prismässigt så ligger ju Coreupts BTD väldigt bra!
Både på deras hemsida och i svenska butiker.
Ingen som har info/erfarenhet om Carlosen?
K2 mäter sina skidor på ett helt annat sätt så mina kungfujas som va "189" va i verkligheten ca 195-200 medans headen blir kortare, sen tyckte jag den var för lång för att köra park med, om jag köper ett par carlos 191 så blir det ju en ren puder skida, ingen parkskida..JL76 sa:öhhm , dina 189 kung fujas är "för långa" för dig men ett par 191 Carlos med 125 mm midjan är lagom?
Det finns ett par Carlos på köp & sälj, fråga säljaren kanske? Sen såg jag ett använt par på Alpint i sthlm så de kanske vet nåt, men Carlos känns om en REN puder skida men det är min gissning.
K2 mäter sina skidor på ett helt annat sätt så mina kungfujas som va "189" va i verkligheten ca 195-200 medans headen blir kortare, sen tyckte jag den var för lång för att köra park med, om jag köper ett par carlos 191 så blir det ju en ren puder skida, ingen parkskida..JL76 sa:öhhm , dina 189 kung fujas är "för långa" för dig men ett par 191 Carlos med 125 mm midjan är lagom?
Det finns ett par Carlos på köp & sälj, fråga säljaren kanske? Sen såg jag ett använt par på Alpint i sthlm så de kanske vet nåt, men Carlos känns om en REN puder skida men det är min gissning.