Hej Hur snurrar ni ?

• Trådstartare Trådstartare fisherman
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
F

fisherman

Guest
Hej Hur snurrar ni ?
Hej alla skidåkare :D Vilket håll snurar ni åt ? Själv snurrar jag åt höger Tycker att det är enklare! Vilket är lättast ? Ser man landningen bättre när man snurrar åt vänster? :D

Senast ändrad:
Hej Hur snurrar ni ?
haha, man ser landningen lika bra oavsett vilket håll man snurrar, förutsatt att kicken och platån är rakt neråt sett uppifrån. Det man själv tycker är enklast behöver inte någon annan tycka är enklast, i det här fallet snurra åt något håll. Kan jämföras med höger- och vänsterhänta.

PS. Sådana här trådar är förövrigt helt värdelösa, precis som att skapa en tråd om hur ful man är och så vidare :P

Senast ändrad:
Hej Hur snurrar ni ?
Snurrar HÖGER när jag åker vanligt.. när jag kör sw är det VÄNSTER.. sen upp på rail är det HÖGER^^;)

Hej Hur snurrar ni ?
asså orka att alla h8ar,
själv snurrar jag åt vänster känns mycket skönare tycker jag, det är väll ingen skillnad om vilket håll man snurrar. Det är bara och snurra åt det hållet som känns mest skönast :D

Hej Hur snurrar ni ?
för att svara på rubriken: i luften;)
men seriöst: jag snurrar åt höger, men det är ju helt en smaksak, som att skriva med höger eller vänster :p

Hej Hur snurrar ni ?
Proffs som jag snurrar åt alla håll. Upp och ner, bak och fram, hit och dit osv.

Hej Hur snurrar ni ?
Dåligt försök till att skapa en "cool" tråd

och SÖK nästa gång

Senast ändrad:
Hej Hur snurrar ni ?
landningen är väl på samma ställe även om man snörrar åt höger så den lär man se lika bra.. och jag snurrar som en vilde

Hej Hur snurrar ni ?
Men sluta nu grabbar! Det är så jäkla omoget att h8a på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar !!!!!!!!

Hej Hur snurrar ni ?
mogna ni är grabbar sluta att h8a på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar på de som h8ar
:L

Hej Hur snurrar ni ?
Hoppas verkligen att du är ironisk och att du måste medge att frågan är dekadent men absolut prova åt vänster. eller du kör på höger! hahahahahahahaha

Hej Hur snurrar ni ?
jag snurrar bakåt! tycker att det är skönast, eftersom att man ändå är påväg åt det hållet :)

Hej Hur snurrar ni ?
om alla hatar dessa trådar.. varför svarar då alla? bara att läsa, beundra, skratta och sen skita i att skriva.
over and out

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp