Hej, Jag vill köpa en bräda tråden

riccweee

Ny medlem
Okey, men risk för att bli hatad och hemskickad gör jag nu denna tråd.

Efter att varit på forumet i kanske 2 månader eller så, har jag märkt att top 5 trådar i snowboard forumet är alltid; "hej, kan någon berätta för mig vilken bräda jag ska köpa".

O.K fine, du har inte nog med intresse för att researcha själv, och inte nog energi för att gå ut och kolla brädor och snacka med olika säljare på olika ställen för att bli utbildad i ditt val, cool. Men det känns SÅÅÅÅ tråkigt att alltid läsa samma trådjävel om och om igen,

SÅÅÅ, denna tråd är nu hängiven alla ni lata stackare som vill att vemsomhelst med internet ska berätta för er vart ni ska lägga era pengar,

precis som andra brädköpar tråden säger, Includera alla kropps-specificationer, längd, vikt, skostorlek.
includera även åkstil, och möjligtvis även om du e king, sopa eller whatever.

Tjo!

185 cm
75 kg
27.5 i skor.
Åker mestadels rails men även lite hopp och pistlek.
Jag är även duktig på att åka.......!!!!!
Tell me what to buy!

hoppas ni snackar mondo size, annars säger jag samma; blyg skostorlek, fuckin troll :D

anyways, lycka till alla brädsökare, denna tråden började ju underbart :P

Vad är det för fel på den klistrade "för dig som ska köpa bräda"-tråden? Hoppa in som moderator och börja lås trådarna om det stör dig. Själv kan jag tycka att med tanke på magnituden va "vad ska jag köpa"-trådar att den kunde få sin egen avdelning. Men då skulle det hända så lite i denna :p

inget fel alls på den andra tråden, bara att den inte används längre vad det verkar, ang. moderator, sånt ansvar pallar verkligen inte jag! :D

Tillbaka
Topp