Helly Hansens gratisfilm ute nu!!

Cajjen

Ny medlem
Nya Happy Happy är uppe för beställning nu.. Mycket efterlängtad uppföljare till förra årets Lifted som innehöll mycket skön åkning blandad med soft musik!

www.hellyhansen.com

Precis som förra året så händer det ingenting för mig när jag klickar på Send. Fick ni upp någon form av bekräftelse?

Edit: kollade inte så noga först, men bekräftelsen kommer under den där stora röda blaffan.

hehe du jag fattade inte det där jag heller, så jag klickade några gånger för mkt? :P
sen såg jag

Hehe! Nu har jag också en som är påväg!
Hur var förra årets film? Var det mest reklam för helly eller var det bra åkning också?

typ enda reklamen förra året var att dom zooma in några HH-jackor och att en liten HH-logga fanns i högra hörnet hela tiden. Allt annat var skön migmountain, park m.m plus några clip där åkarna berättade om sig själva. Dom hade också lagt in trailers från några MSP filmer.

Grymt!
Låter asbra. Är så trött på alla gratisfilmer som egentligen borde kallas renodlad reklam. Men om detta inte är fallet med HH-filmen så är jag helnöjd!

Varför klagar jag, den är ju ändå gratis! :D

Jag kan inte klicka på den där röda grejen där det står typ klick here to order,det är lite jobbigt

det stod på hemsidan att de skickar filmer tills deras lager på filmer är slut, jag tror inte de har jättemånga så man vet aldrig om man får en eller inte.

Jag fick också bara en katalog men det var samma sak förra året. Då fick jag ett brev där dom ursäktade sig för att filmen pga stor efterfrågan tagit slut, men att dom skulle göra nya. Efter ett tag kom den med posten. Har jag för mig, men jag tror det var så.

haha jag har också beställt en!
Jag hittade även en gratis völkl film, men när jag skulle visa mina polare så hade de tagit bort den, det var
en länk till beställnings sidan.....

hehe. gratis völkl film.. jag fick betala €10,- för förra årets 'the squad' i saalbach. jävla visset när man skulle kolla mail på internetcafét och råkade se att den skulle varit gratis på deras hemsida, bara man printade ut en lite lapp. sen var den inget vidare heller. kort och massa snack. fast film är ju alltid film, så lite värmde den när det var 'premiärvisning' i galleriet. sen pajade videon.. vill nog ha min HH-film nu. trots att HH suger björntask. iallafall allt det jag köpt bortsett från understället.

brum, om du inte vill ha snack så ska du nog inte hoppas för mycket på H/H. Kollade ingeom förra årets film igen häromdagen (orkade aldrig kolla på hela när jag fick den) och i stort sett så går den ut på att en åkare snackar i 2-3 minuter om när dom började åka osv och sen åkning i en minut. Sen är det nästa åkares tur och så fortsätter det.

Sjekk bonusfilmen på forrige års film.
Du må skrive inn når HH ble startet for å se den.
Ikke noe snakk, masse gapjumps fra Utah og en del pudder.
Jeg synes i hvertfall den var meget bra!

...också katalog, men ingen film.
Jag avskyr papperskataloger, om de struntade i att trycka och skicka kataloger kunde de skicka filmer till hela världen istället, det borde väl vara bättre PR att skicka en rulle? säkert inte mycket dyrare heller med tanke på att de redan gjort filmen

katalogen kan man väl se på internet om man vill det.

Hög tid för besvikelse?

Nu är det fan hög tid för Helly att skicka ut lite filmer.
Vad är vitsen med att säga ett datum filmen släpps om det inte kommer en enda rulle.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp