Helly Hansens gratisfilm ute nu!!

haha. om man ta bort vokalerna..

va fan. någon borde skicka denna forumlänken till HH, det borde få fart på gubbarna. jag orkar så klart inte, men någon annan dristig jävel med lite mer ork borde. så får vi skiten snart..

helly vill väl aldrig missa en chans till reklam!
har dom en adress till en skidintresserad slyngel slänger dom väl iväg en katalog kan tänkas

hahahaha! Mina polare har fått sina filmer i tisdags.
jag fick dock bara katalogen, de kanske sitter och väljer ut vilka som ska få och vilka som inte ska få.....

vi som ahr fått filmen kommer säkert bli sponsrade! nu längtar jag efter snön och pengarna som snart kommer falla över mig!

Är stolt ägare av rullen! Blev faktiskt rätt imponerad! Dem har satsat mkt mer än förra året! Kanske inte så mkt exklusiva bilder, det mets var väl hämtat från andra bolag. Men den var helt klart värd gratis! Inte ett ena spektakulärt trick, men den kostade 300:- mindre än alla andra filmer!

Skulle vilja se mer sånt här i framtiden! Att brädföretagen skänker filmer istället för att filmbolag säljer dem dyrt!

Det rycker i fingrarna. Det darrar i benen. Det skakar om huvudet. Hellt jäkla otrolig film för att vara en promotion. Sjukt bra timing till musik och totalt befängt storslagna klipp!

grymt skön film!! tycker det var bra blanding av både sb och skidor! kul och se båda i film...

eric polards del var mycket soft!! hans skidor är sååååå feta, LINE Prophet heter dom väl..

mycketmycket bra för att vara gratisfilm!!!

Snubben med Big Stix skidorna är inte att leka med.

H/H ska ha en stor och fin eloge för att ge ut en film gratis, och utan att fylla den med reklam...

Jg fick min film är jag köpte Helly Hansen kläder på Intersport!

men va fan.. jag va ju å köpte ett par helly byxor idag å inte fick jag nån film för det.. även fast det va fel på dom två tidigare paren ja prova..

fick den i början av förra veckan! helt klart imponerad den är ju inte proppad med reklam =)
Stian Haagen, Eric Pollard och Niclas Karlström, fina inslag =)

Tillbaka
Topp