Helt sanslöst grymma skidåkare!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
jag låvar att ni var seriösa men sen när alla säger att den är dålig så leker ni att ni var seriösa

Härliga övergångar a la Star Wars!! också ett plus för movie maker redigeringen:P

man är ju väldigt extrem om man åker i en uppsladdad och halvt söndersmällt bäckravin

Måste man va grym på att åka?
huvudsaken är väl att man har kul?
fan va arg jag blir på folk som bara åker för å va coola å inte filmar och har kul:)

visa lie känsla förfan! slår vad om attt grabbarna i filmen har mycket mycket roligare när dom åker än vad du har Pontus

jeppenator sa:
Måste man va grym på att åka?
huvudsaken är väl att man har kul?
fan va arg jag blir på folk som bara åker för å va coola å inte filmar och har kul:)

visa lie känsla förfan! slår vad om attt grabbarna i filmen har mycket mycket roligare när dom åker än vad du har Pontus
dubbelmoral sk aja hitta ett inlägg där du klagar eller?:D.. maha..

Helt sjukt nice film.. Blev väldigt positivt överraskad, äntligen en riktigt GRYM gratisfilm. Inte ofta man ser det..

Keep up the good work!

(;

Håller med Jepson:P

onödiga kommentarer utav dem mesta här, som sakt man behöver inte vara bra utan det viktiga är att ha kul? ^.-

Haha, jag alskar seriosa oseriosa filmer. Synd bara att alla inte forstor att ni ar seriost oseriosa, de ar istallet seriost seriosa nar de sager seriosa saker.

man ser på era kläder att ni har gjort en seriös film, hade ni haft snygga kläder hade man sett att d var oseriöst

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp