Hem från st-anton

  • Trådstartare Trådstartare hajp85
  • Start datum Start datum
H

hajp85

Guest
Hem från st-anton
Hej jag undrar på vilket sätt jag lättast och billigast kommer hem från st-anton, så snart som möjligt?
 
Hem från st-anton
Här har ni ju världens chans att flyga billigt ner. Köp en t.o.r biljett och låt personen ta vändande biljetter. Går på Swiss om man ringer. Tåget 600skr t.o.r Zurich Stanton. Fan att jag måste jobba fram till februari.
HAJP be henne gå till turistinformationen och fixa en tågbiljett eller kolla billigt flyg. Lite krångligt men billigt kan vara tåg till Friedrichshafen sedan flyg med Ryan via London. Ett tips om man kan lite språk är att haka på en buss hem. Kommer många tyskar på helgerna och med lite geografi och läsa på bussar kan man komma långt upp i tyskland billigt.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp