Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gött! Då blir de lite träning i den på fredag innan jag slår ihjäl mig i backen :Dslugg0 sa:jag va också där i helgen å airbagen va uppblåst och de gick att hoppa i den :D
haha de låter som en klockren plan :oMeXii sa:Gött! Då blir de lite träning i den på fredag innan jag slår ihjäl mig i backen :Dslugg0 sa:jag va också där i helgen å airbagen va uppblåst och de gick att hoppa i den :D
BigAirbagen ær trasig så den kommer inte att vara øppen.MeXii sa:Gött! Då blir de lite träning i den på fredag innan jag slår ihjäl mig i backen :Dslugg0 sa:jag va också där i helgen å airbagen va uppblåst och de gick att hoppa i den :D
Märkte detta, så blev en spricka i armbågen istället :-DAndee sa:BigAirbagen ær trasig så den kommer inte att vara øppen.MeXii sa:Gött! Då blir de lite träning i den på fredag innan jag slår ihjäl mig i backen :Dslugg0 sa:jag va också där i helgen å airbagen va uppblåst och de gick att hoppa i den :D