Hemsedal 11/12

Hemsedal 11/12
Hur har det varit dom senaste dagarna? på yr står det at det har varit 6 +. Undrar på att ta turen til helgen men det skall jo bli kallare och orkar inte om det är bulletproof och en jäwla masse danskar :D

Hemsedal 11/12
sök hemsedal webcam och njut av vårkänslan... Har varit varmt så om det blir kallt är det inte roligt.. håller varmen sig kan det vara fin påskåkning.. inte mycket snö utanför pisten över trägränsen dock

Hemsedal 11/12
Var där i helgen, grymt lite snö vid sidan. Men alla parker öppna, alla hopp väldigt fina osv. Lika så alla pister. Ska själv upp igen nästa vecka.

Självklart ingen offpist, men backarna är fortfarande bra. Lite väl varmt och mosigt dock.

Hemsedal 11/12
Är inte så dåligt som det framstår ovanför här. Finns fortfarande möjlighet till körning utanför om man vet vart man ska dra.
Är ju bara helt längst ner i området som det är helt bart och i de värsta solsluttningarna. På de flesta andra ställen är det ju bara fläckar framme. Så än finns det möjlighet!

Hemsedal 11/12
Hur är det med Airbagen nu? Den var öppen 1 av 3 dagar förra helgen. Läst dom börjat spara lite barnbackarna.

Vill gärna dra några åk i den nu på fredag.

Senast ändrad:
Hemsedal 11/12
Kom till bakken ikväll/imorgon/lördag! Bara stompa in där musik spelas, vet inte vilket rum ännu. :D

Senast ändrad:
Hemsedal 11/12
Andee sa:
MeXii sa:
slugg0 sa:
jag va också där i helgen å airbagen va uppblåst och de gick att hoppa i den :D
Gött! Då blir de lite träning i den på fredag innan jag slår ihjäl mig i backen :D
BigAirbagen ær trasig så den kommer inte att vara øppen.
Märkte detta, så blev en spricka i armbågen istället :-D

Hur som riktigt nice weekend faktiskt! Strålande väder, bra åkning (gillar och mosa runt i ståra snöhögar och leka) samtidigt som parken var fin, och kvällarna nice!

Hemsedal 11/12
Ni som har varit uppe det senaste, hur är snön... verkar ju som att det redan nu är nästan väck... om man kollar lite webcams iaf.. Hur blir det till v17 tro?

Fred!

Tillbaka
Topp