Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.

Precis! Helt sjukt vilken flug-abstinens jag har... Blir nog en tur till Island inom kort...Ole-Kr sa:Så bra Andee!! Da har vi lengre tid til å varme opp barene og ikke minst trene på å kaste med flue!! :P
Ser ganska så torrt ut på toppen om man kikar på webkamerorna, när brukar snön bege sig på högre höjder?0Mattan0 sa:Det är grymt!!!! snö typ överallt, med betoning på typ![]()
Visserligen inte slutet av November dock mitten av december. Närmare bestämt 11e, någon hjälp på traven. Kör från skåne, västkusten så lär om inte åka genom göteborg vara nära.jeppe91 sa:Är det någon som ska upp i slutet av november som har en extra plats som åker förbi göteborg? Skulle även vara bra om någon kunde ta lite packning?
jag føreslår ice.net... www.ice.netMrDekoy sa:Annars undrar jag någon som har koll på mobiltbredband kontant i Norge!?
Vilken leverantör har bra mottagning i Hemsedal samt, vettiga priser?
Tänkte investera i en sån så man kan ha enkel kontakt hemåt samt checka mail etc.
Kommer bo på såta så om jag får till det kan vi möjligen koppla samman så det blir trådlöst så ni andra kan kolla mailen någon dag.
Fan, börjar den 1 dec men tack ändåMrDekoy sa:Visserligen inte slutet av November dock mitten av december. Närmare bestämt 11e, någon hjälp på traven. Kör från skåne, västkusten så lär om inte åka genom göteborg vara nära.jeppe91 sa:Är det någon som ska upp i slutet av november som har en extra plats som åker förbi göteborg? Skulle även vara bra om någon kunde ta lite packning?
.
Jag kommer upp helgen innan och stannar ett tag, men är absolut ungdom och vore fett om man teamat upp oavsett om det är i pisten eller något annat! Hör av dig om det är något =)MeXii sa:Ska upp v50 tors-söndag med 6 polare. Vi vill såklart få napp på annat folk och ha galet kul hela vägen fram till småtimmarna.
Till att börja med, finns det ens några ungdomar att få tag på v50? Var ska man hänga? Vi bor på bakken (totten).
http://www.idp-as.no/ Dær har du alla kontaktuppgifter du behøverbrpbrpbrp sa:Jo men har haffat ganska billigt boende, och mat kan man komma undan billigt med bara man sparar lite, jag har bott i norge förut och tro det eller ej, går att äta billigt bara man inte är så kräsen. Men att man måste få jobb ganska fort är något jag vet och undrar därför lite hur läget är där nere, om det är stendött eller hur det ser ut. Vill försöka få en bild av läget lixom. Har mailat och ringt massor idag och ska fortsätta imorgon, får vi se hur det går. men IDP i hemsedal, vad är det och hur får man nummer/mail till dom, letat men kan inte hitta något :S
Bor ni på Bakken kommer ni nog inte ha några større problem att "møta upp" andra ungdomar...Ska upp v50 tors-söndag med 6 polare. Vi vill såklart få napp på annat folk och ha galet kul hela vägen fram till småtimmarna.
Till att börja med, finns det ens några ungdomar att få tag på v50? Var ska man hänga? Vi bor på bakken (totten).