Henrik Harlaut - Fan edit

Jens_F

Ny medlem
Min Vän Pontus (PontusOlsson på freeride) har gjort denna fan edit. men eftersom han verkar skämmas över den så tänker jag länka den här så ni kan också få se den. jag tycker han har gjort filmen väldigt bra. va tycker ni ??

Titta på den i HD

Senast ändrad:
kumlinan sa:
är det inte ganska självklart? "fan-edit"

en edit som han gjort med klipp på sin idol eller förebild?

nu till editen, jag tyckte den var bra! tyckte låten passa förvånade bra eftersom jag trodde den skulle tappa känslan eftersom det brukar vara tung hiphop på henkes edits! du kunde dock skippat några halvtaskiga effekter! men annars bra jobbat!

AFTERBANG sa:
kumlinan sa:
är det inte ganska självklart? "fan-edit"

en edit som han gjort med klipp på sin idol eller förebild?

nu till editen, jag tyckte den var bra! tyckte låten passa förvånade bra eftersom jag trodde den skulle tappa känslan eftersom det brukar vara tung hiphop på henkes edits! du kunde dock skippat några halvtaskiga effekter! men annars bra jobbat!
Hehe jaa de har du nog rätt i, Att jag skulle ha skippat några effekter :)
Ska tänka på de till nästan gång..
kul att ni gillar den, Btw! (:

riktigt skön edit!

ett tips bara på redigeringen är att lägga alla klipp i samma format! nu blir det massor av svart runt bilden. för att fixa det så zoomar du bort ramen som blir. Lite olika i olika program, men du får försöka lära dig det! blir sjukt mycket snyggare då :)

i övrigt så va det någon övergång som känndes lite billig.. men annars en riktigt bra edit, sjukt skön låt och bra känsla rakt igenom. Sen jävligt bra åkning också!! haha

grymt

Bättre edit med henrik har jag aldrig sett, skön musik. annars är det ju bara döds rapp han använder. bara att börja med lite mindre kläder nu!

Rickard10 sa:
Bättre edit med henrik har jag aldrig sett, skön musik. annars är det ju bara döds rapp han använder. bara att börja med lite mindre kläder nu!
haha neej, De är inte därför jag gjorde detta låtval! Jag har verkligen ingenting emot hans musik jag tkr den är skit bra och jag tkr hans filmer som han gör är dom bästa nånsin!! (:

Men jag tkr verkligen de är skit kul att ni gillar den och tack för alla tips och så ( :

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp