Henrik Harlaut - guldpjäxan

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
sjukt nice, fast ja är ju en playerh8er så;)

Låten: Party And Bullshit (Dirty Harry Blend) - The Notorious B.I.G

håller på att lägger upp den på youtube med lite bättre kvalite, kanske funkar då^^

Odlander sa:
Coke sa:
grym edit, sveriges största stjärnskott efter kim boberg
henke är yngre än Kim Boberg..
han kommer bli bättre,större,grymmare och liiite hårigare på fotknölarna
haha va är det ni två snckar om han är redan bättre ? de bevisade han i jib academy !? kim blev ju inte heller inbjuden till JOI förra året.. men för det säger ja inte heller att kim är dålig för det är han verkligen inte... keep up the good work !

Grym edit, bra åkt och allt, jag skulle dock skippat snacket i början såå hååårt. det låter seriöst efterblivet =)

Mycket mycket mycket MYCKET cleant kört

Han kan ju inte lägga upp en film för nedladdning som inte visats än, eller har jag fel? Tänk lite grabbar. Vissa människor är redo att göra allt för att sno andras material.

RonnyWallberg sa:
Han kan ju inte lägga upp en film för nedladdning som inte visats än, eller har jag fel? Tänk lite grabbar. Vissa människor är redo att göra allt för att sno andras material.
Och hur svårt är det att ladda ner en film från youtube och liknande då ?

Najs film f.ö.

tycker de är sjukt bra kört alltihop men själv gillar jag inte redigeringen så speciellet mkt, och låten va värdelös..

Där ser ni?! varför klagar alla på killen när han åker skiten ur dom flesta här på sidan?

jag har själv alldrig fattat riktigt hur bra killen är.. men oohh dendär videon fick mig å förstå.. satan sån steeze han har skaffat sig. 10orna sitter hu hur stompat som helst..

speechless

linder sa:
RonnyWallberg sa:
Och hur svårt är det att ladda ner en film från youtube och liknande då ?

Najs film f.ö.
men hur bra är kvaliten då da?;)

Tillbaka
Topp