hehe :D Jadu, kvaliten är ju garanterat mycket sämre än orginal men det blir ju exakt samma kvalite som på sidorna så det är ju tillräckligt för att kolla på dom tydligen ;DhHarlaut sa:men hur bra är kvaliten då da?linder sa:Och hur svårt är det att ladda ner en film från youtube och liknande då ?RonnyWallberg sa:Han kan ju inte lägga upp en film för nedladdning som inte visats än, eller har jag fel? Tänk lite grabbar. Vissa människor är redo att göra allt för att sno andras material.
Najs film f.ö.![]()
åre!?Gaass sa:var är du uppväxen?
Haha nee, sthlm!jo_wel sa:åre!?Gaass sa:var är du uppväxen?
ett noll till digWaster sa:Haha nee, sthlm!jo_wel sa:åre!?Gaass sa:var är du uppväxen?
hahjo_wel sa:ett noll till digWaster sa:Haha nee, sthlm!jo_wel sa:
Mjo men det är ju helt lagom att ha bott i åre sen man va 11 alltså! Bara fortsätta åka/hoppa så får vi snart se dig på tv ;DhHarlaut sa:nopp ja är inte uppvuxen här.. flyttade hit för 5år sen...
wtf? trodde du va 16 ... då det stod så när du vann jibacademy...hHarlaut sa:jag var 10 när jag flyttade upp (15år - 5år sen = 10år)![]()
vadå snart?!.. han är jämt på Åre tv, med i dom flesta filmer på freeride, har vart med på sporten(tv4) och är med i många av årets skidfilmer(proffesionella)!!!:Dlinder sa:Mjo men det är ju helt lagom att ha bott i åre sen man va 11 alltså! Bara fortsätta åka/hoppa så får vi snart se dig på tv ;DhHarlaut sa:nopp ja är inte uppvuxen här.. flyttade hit för 5år sen...
du kanske mennar silverPsycho_Sven sa:bra film.. men dom gula tänderna från början förstörde allt!
haha Word..de förstör inte de passar..henrik du har steeze liksom tom wallischhHarlaut sa:du kanske mennar silverPsycho_Sven sa:bra film.. men dom gula tänderna från början förstörde allt!
sitter du o letar upp alla filmer i forumet för o säga "fan va naajs :P:P:P:P:P" till varenda en idag eller?akesson_91 sa:fan vad fräsch film den var riktigt nice:P