Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte jag skulle vara först med att dra denna tråd haha!..Duffis sa:Haha!
Du var ganska snabb på att posta tråden:P
Tycker HH gjorde det sjukt bra men Kai borde ändå vunnit tycker jag. Inte många som klarar en switch misty 12(?)
Phil Casabon, Tom Wallish, Henke & Kai !jeppenator sa:missade finalen men ett par minuter, vilka var i final och vad blev det för trick?
Grattis till Henke, rätt bra start på tävlingssäsongen för hans del!![]()
Det var ju för att dom skulle hinna stanna och slippa åka in i staketet?Haellgren sa:Casabon skulle vunnit.
Harlaut tvåa
alla andra kraschar
Hahaha!!!Duffis sa:Det var ju för att dom skulle hinna stanna och slippa åka in i staketet?Haellgren sa:Casabon skulle vunnit.
Harlaut tvåa
alla andra kraschar
Har nog inte kommit ut någonstans än, sökte lite på det, men räkna med att du kan kolla finalen någonstans till imorgon iallafall!thadawg sa:tjena missade tyvärr finalen pga nån jävla elektronik snubbe skulle fixa uttagen i mitt hus.... kan man kolla finalen ngn stans?? tack![]()
Switch dubbelcork 10 tror jag det var!kevinMEkepil sa:Gjorde Phil Casabon en dubbel eller ej?
Haft lite diskussioner om det!
Vad säger ni?
snabb fråga, hur många gånger har du sett en butter dub crok 12?Duffis sa:Haha!
Tycker HH gjorde det sjukt bra men Kai borde ändå vunnit tycker jag. Inte många som klarar en switch misty 12(?)
Hahaha, word!emildysholm sa:snabb fråga, hur många gånger har du sett en butter dub crok 12?Duffis sa:Haha!
Just nu går det lite repriser på livestreamenthadawg sa:tjena missade tyvärr finalen pga nån jävla elektronik snubbe skulle fixa uttagen i mitt hus.... kan man kolla finalen ngn stans?? tack![]()
Har väl iofs bara sett HH göra det men mistyn känns svårare tekniskt.emildysholm sa:snabb fråga, hur många gånger har du sett en butter dub crok 12?Duffis sa:Haha!
Helt klart en sw dub rodeo 10a, ingen cork!kevinMEkepil sa:Gjorde Phil Casabon en dubbel eller ej?
Vad säger ni?
Så dubbel var det iaf!Itzak sa:Helt klart en sw dub rodeo 10a, ingen cork!kevinMEkepil sa:Gjorde Phil Casabon en dubbel eller ej?
Vad säger ni?
Sjukt härligt att Phil har börjat göra dubblar!OVesterlund sa:Så dubbel var det iaf!Itzak sa:Helt klart en sw dub rodeo 10a, ingen cork!kevinMEkepil sa:Gjorde Phil Casabon en dubbel eller ej?
Vad säger ni?![]()
Yepp, indeedar totalt, han överraskade verkligen, han hade riktigt stil när han satte dubblen i sista åket i finalen, fyfan!kevinMEkepil sa:Sjukt härligt att Phil har börjat göra dubblar!OVesterlund sa:Så dubbel var det iaf!Itzak sa:Helt klart en sw dub rodeo 10a, ingen cork!![]()
Och han gör ju de med stil så!!
Vaför kolar du i forumm såm du intä äns bryr däj om?affelito sa:Ni låter fan som ett gäng invandrare hela bunten. Lär er svenska för fan. Detta är ju pinsamt.
Om man man tittar på sporten i helhet så krävs det nog att man är rätt korkad för att göra så dumma och livsfarliga grejer som denna sport faktiskt bygger på, så det förvånar mig inte alls att ni nog är rätt korkade allihop!