Hetaste åkningen i påsk?!

ulander

Medlem
Tjääna!

Jag och polarna fick åkdamp här hemma i göteborg, vad är hetaste stället i Sverige under påsklovet? Gärna ett rimligt pris eftersom de börjar svida i plånboken nu när man egentligen redan gjort sina resor för säsongen. Åre är inget alternativ då de redan är inplanerat v.18.

ride smooth,

ulander

vecka 15 såklart! de e dock fixat nu, de blev en resa till vemdalen! hört att parkerna där ska va riktigt vassa!

Tänndalen är mitt tips. Det är ganska billigt, det är sjukt mycket snö och det är inte speciellt mycket folk som är i vägen i backarna.

lätt riksgränsen, kall pudersnö på påsklovet e aldrig fel, tror dom kan ha goa erbjudanden då oxå. om du bokar tåg upp så boka via bokatag.se , brukar ge bättre priser än sj på samma avgångar.

vad är de för typ av åkning ni vill ha? framgår inte..

park? pist? puder om de finns? vad prioriterar ni? olika ställen är olika bra för olika åknig.. ;)

Vi var ute efter mycket park men gärna puder om de fanns möjlighet, men vi har redan bokat en resa till vemdalen nu! så denna tråden har gjort sitt för mig i alla fall, sen är det kanske andra som har samma intresse och kan ta hjälp av den :) men tack allihop ändå för visat intresse! :)

Varför åker ni till vemdalen när dte går hur många bussar från göteborg till Hemsedal som helst? Kan lova att Hemsedals park är hundra ggr bättre än Vemdalen.

Snödjup

Tillbaka
Topp