Hitta på nått kul med trasiga skidor?

jeppenator

Aktiv medlem
Hejhopp!

nu är de ju så att jag olyckligtvis har pajjat ett par skidor.. Eller ja, den ena är knäckt bakom bindningen.. har monterat av bindningarna men tycker de känns dumt å slänga skidorna.. man borde ju kunna hitta på nått riktigt roligt med dom?

såg i trysils park för nått år sen att dom byggt bänkar av gamla snowboards.. nått liknande borde väl gå å göra av skidor? eller kan man ha dom till nått annat?

ös på med förslag.. inget att vara rädd om eller ha kvar, utan mer göra en kul grej av!

någon som byggt något av ett par gamla skidor förut? eller använt dom till nått man inte tänkt på innan?

dela med er isåfall!
/jeppe

Senast ändrad:
eller skruva fast dom på en gammal cykel där hjulen ska sitta

på något sätt funkar det nog

eller så kan du göra ett par snowblades av dom : )

Bygg en tuff rail av dom !

Eller så kan du bygga en toalett av dem, så vinklar du upp den trasiga delen av skidan och sätter alla toa rullar + berts dassbok där !

Senast ändrad:
gör en kälke som i mind the gap :D eller en sparkcykel med en skida :D lär ju gå fort som bara fan! eller så ger du dom till mig.

sätt fast ena delen uppochner på hjälmen så kanske man kan landa halva flippar...

kör nedför trappor/rulltrappor me dom vetja som i mind the gap!!!

jeppenator jag har den bästa ideén, jag har tatt massa skider å spikat upp på väggen som häng krok ser rätt nice ut måste ja säga å tjejerna tyker man är lite "cool". lycka till

Kanske en klädhängare?
YTo2OntzOjI6ImlkIjtpOjkxMjQ5MTtzOjE6InciO2k6MjUwO3M6MToiaCI7aToxNjAwO3M6MToiYyI7aTowO3M6MToicyI7aTowO3M6MToiayI7czo0MDoiYTgxZTE5ZDlkZjdhOGNlMmEzOTA2ODk1ZWY5NDgyNWRiMGMwZGZlMyI7fQ==

Mitt förslag hade ju varit att bygga en monoski (sån man sitter på) och sen ställt upp i paralympics!

Lycka till för övrigt!

Snödjup

Tillbaka
Topp