Hitta skidor liknande Atomic Metron b5i.

Jadin

Ny medlem
Hejsan, jag är helt ny som medlem här på Freeride men har suttit och läst en hel del på forumet tidigare.
Nu är det så att jag är ute efter ett par nya skidor till säsongen, jag skulle vilja hitta några som är liknande Atomic Metron b5i. Provade min kompis Metron och de var helt underbara, om än något korta för mig.
Jag kommer tyvärr inte riktigt överens med sökfunktionen här på forumet, så har inte fått fram något av relevans.

Jag är 187 lång och väger runt 70 kg. Aggressiv åkstil, gillar att byta mellan kort och långsväng. Åker nästan uteslutande pist, har försökt lite puder och så men inget jag kommer att premiera. Så jag skulle vilja hitta ett par skidor som är tillräckligt stabila i höga farter men ändå har en ganska kort radie för att kunna få till de där härliga kortsvängarna. Hoppas någon kan hjälpa mig. = )

Tackar för svar. = )
Mvh// Jadin

Senast ändrad:
Jag har ett par b5 i 172cm, jag är 199cm och väger 110kg och dom funkar väldigt bra för mig.
Bästa skidan, kommer grina om jag har sönder dom.

Okej, det är alltid bra att veta! Sen att få tag i ett par verkar dock inte vara det lättaste = /
Skulle vilja veta några andra modeller som är i samma klass.

Snödjup

Tillbaka
Topp